بدرقه اردیبهشت 99 با هوایی خنک همراه با رگبارهای پراکنده

بدرقه اردیبهشت 99 با هوایی خنک همراه با رگبارهای پراکنده
 

احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: همان‌گونه که پیش‌بینی شده بود از روز گذشته شاهد وزش باد در استان بودیم که بیشترین میزان وزش باد از نوشهر با ۷۲ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی افزود: بارش‌ها نیز از روز گذشته در آسمان استان آغاز شد که بیشترین میزان بارش از رامسر حدود ۱۰، نوشهر و پل‌سفید چهار و سیاه‌بیشه دو میلی‌متر به ثبت رسید.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: امروز انتظار داریم با استقرار جریانات خنک و شمالی شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری همراه با کاهش نسبی و بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران باشیم.

اسدی با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه هم بارش‌ها کمابیش در آسمان مازندران تداوم دارد که در ارتفاعات می‌تواند با رگبار باران و احتمال رعدوبرق باشد، اضافه کرد: بارش‌ها در ارتفاعات غربی استان می‌تواند از شد بیشتری برخوردار باشد

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه به‌تدریج از میزان ابرناکی آسمان مازندران کاسته می‌شود، یادآور شد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای پایانی هفته جاری شاهد استقرار جوی پایدار همراه با افزایش دما هستیم که روز جمعه محسوس خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران طی 24 ساعت آینده به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

اخبار مرتبط

هشدار قرمز هواشناسی درباره وقوع سیل در این استان ها | آخرین وضعیت آب و هوایی کشور امروز 11 تیر

پیش بینی هواشناسی، رگبار باران و رعد و برق فقط در این استان‌ها | دریای خزر هنوز مواج است

پیش بینی آب و هوا | سامانه بارشی در راه ایران

0 نظر

ارسال نظر

capcha