طرح بزرگ «کمک مؤمنانه» در شهرستان ساری اجرا می‌شود

طرح بزرگ «کمک مؤمنانه» در شهرستان ساری اجرا می‌شود

 عباسعلی رضایی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای این شهرستان با اشاره به جایگاه کمک و خیر رساندن به دیگر مومنان در اسلام، اظهار کرد: در پی رهنمودهای مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان طرح بزرگ کمک مؤمنانه در سطح شهرستان ساری با همکاری ائمه محترم جمعه و جماعات، خیرین، مؤسسات خیریه، هیات امنای مساجد و هیأت مذهبی، پایگاه‌های بسیج و نهادها و دستگاه‌های اجرائی و دیگر علاقمندان و مؤمنین اجراء خواهد شد. ‎

وی افزود: ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خدا را پیش رو داریم، از برکات ماه نزول قرآن، کاهش سلطه عادت‌ها و غریزه‌ها بر زندگی انسان، زدوده شدن غفلت‌ها و تقویت اخوت دینی و روح برادری و همدردی با نیازمندان است.

فرماندار ساری از اقدامات انجام شده در مرکز استان مازندران برای مقابله و مدیریت بیماری کرونا ابراز رضایت کرد و یادآور شد: با همراهی و همدلی مردم و مسؤولان فضای مناسبی برای مبارزه با این بیماری در شهرستان ساری ایجاد شده است اما باید تا ریشه‌کن‌ شدن این بیماری همت و همدلی مردم با مسؤولان ادامه یابد.

رضایی با اشاره به جایگاه کمک و خیر رساندن به دیگر مؤمنان در اسلام افزود: در پی رهنمودهای مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان طرح بزرگ کمک مؤمنانه در سطح شهرستان ساری با همکاری ائمه جمعه و جماعات، خیرین محترم، مؤسسات خیریه، هیات امنای مساجد و هیات مذهبی، پایگاه‌های بسیج و نهادها و دستگاه‌های اجرائی و دیگر علاقمندان و مومنین اجراء خواهد شد.

وی در تبیین ضرورت‌های اجرای این طرح  خاطرنشان کرد: در اجرای طرح کمک مؤمنانه و رزمایش همدلی باید عملکرد جزیره‌ای را به کنار گذاشت و کمک‌ها را با یک همکاری و انسجام به دست اقشار آسیب دیده رساند.

فرماندار ساری با بیان اینکه اجرای این طرح محله‌محور است، خاطرنشان کرد: افرادی که بر اساس رکود و تعطیلی کسب‌وکارها شغل و درآمد روزانه خود را از دست داده بودند، از جمله دستفروشان شناسنامه‌دار، خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی شامل برخورداری از این بسته‌های حمایتی می‌شوند.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha