آقانیا: برای شیمی درمانی نیاز به کمک دارم

آقانیا: برای شیمی درمانی نیاز به کمک دارم

آقانیا درخصوص درخواست کمک‌هایی که پیش از عید جهت هزینه‌های درمانی اش از فدراسیون‌های کشتی و پزشکی ورزشی داشت، گفت: رئیس و دبیر فدراسیون کشتی جویای احوالم هستند و البته حسن رنگرز نیز تا زمانی که در فدراسیون مسئولیت داشت پیگیر احوالم بود، دکتر پور سعید هم یک بار قبل از عید به دیدارم آمد، گزارشی از روند درمانم دریافت کرد و رفت، تماس‌ها پس از عید ادامه دارد اما همچنان می‌گویند کار در حال پیگیری است.

محمدرضا آقانیا گفت: پدرم نانواست و با تمام توان مالی اش تاکنون هزینه‌های درمانی مرا بر عهده داشته، اما من تا پایان خردادماه به ۱۰ جلسه درمانی شیمی درمانی دیگر نیاز دارم که هزینه هر جلسه شیمی درمانی بعلاوه هزینه‌های رفت و آمد و اقامت ۵ روزه‌ام، واقعاً برای خانواده سنگین است.

وی افزود: با وجود تحویل مدارک پزشکی، درمانی و فیش‌های پرداختی بیمارستان به فدراسیون کشتی همچنان منتظر به نتیجه رسیدن روند اداری حمایت هستیم، در حالی که موسسه خیریه خادمین علی بن ابیطالب (ع) و خیرین این موسسه نیز بدون هیچ وعده‌ای در تامین بخشی از هزینه‌ها، مرا حمایت کردند.

آقانیا در پایان گفت: امیدوارم هیچکس دچار بیماری نشود، برای مردم سرزمینم آرزوی سلامتی دارم و از مردم می‌خواهم دعا کنند تا هر چه زودتر سلامتی ام را به دست بیاورم.

اخبار مرتبط

مصاف سه کشتی گیر مازندرانی در کرواسی

شانس زیاد غول مازندرانی برای تصاحب مدال طلا!

راه‌اندازی نخستین دفتر انجمن کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

0 نظر

ارسال نظر

capcha