رامسر از وضعیت خاص شیوع کرونا خارج شده است

رامسر از وضعیت خاص شیوع کرونا خارج شده است

به گزارش مازندروز به نقل از خبرنگار مهر، محمد آزاد صبح شنبه در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا با بیان اینکه این شهرستان به دلیل مجاورت با گیلان یکی از کانون‌های ویروس کرونا به شمار می‌رود، افزود: با فعالیتی که مجموعه ستاد مبارزه با ویروس کرونا از خود نشان داد توانستیم از وضعیت خاص و فوق العاده رها شویم.

فرماندار رامسر با اشاره به اینکه مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در قالب دستورالعمل ابلاغ و عملیاتی شد تصریح کرد: مطابق دستورالعمل اقدامات شهرستانی انجام شد و وضعیت کرونا در شهرستان رامسر مطلوب بوده و حفظ آن مهم است که کوچک‌ترین سستی و تغییر شرایط سبب حاد شدن آن می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر تصریح کرد: ضد عفونی کردن تمام نقاط شهر و روستا با حضور شهرداری‌ها بسیج و سپاه انجام شده است.

حمیدرضا مبشری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر نیز با بیان اینکه به دلیل تعامل و همکاری مردم برای درخانه ماندن در وضعیت پایدار کرونا قرار داریم، خواستار تداوم این همکاری‌ها شد.

سبحان بهرامی رئیس نظام پزشکی رامسر نیز در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا گفت: در آمار کرونا به سطح ثابت رسیدیم اما نباید غفلت کنیم چون آتش زیر خاکستر است.

وی تصریح کرد: ناقلینی در سطح شهر وجود دارد که بدون علامت هستند و با تماس مستقیم افراد را آلوده کنند و کوچک‌ترین غفلت سبب ایجاد بحران خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دغدغه ما موج دوم بیماری است که از نظر اقتصادی و امنیتی مشکل ایجاد می‌کند، خاطر نشان کرد: رفتارهای بیماری ناشناخته است و اطلاعی از وضعیت بهبود یافتگان نداریم که تا چه زمانی ناقل هستند.

اخبار مرتبط

خرید ۱۶۰ تن برگ سبز چای درجه یک در رامسر

قاچاقچیان عتیقه در رامسر دستگیر شدند

توقیف موتورسیکلت‌های مزاحم در رامسر

0 نظر

ارسال نظر

capcha