استاندار مازندران :امنیت خود و خانواده را با خروج از منزل در روز طبیعت به خطر نیندازیم

استاندار مازندران :امنیت خود و خانواده را با خروج از منزل در روز طبیعت به خطر نیندازیم

احمد حسین زادگان در پیامی به مناسبت روز طبیعت خطاب به مردم مازندران هشدار داد که نیروی خدوم و زحمتکش انتظامی در این روز در مورد آن بخش از افرادی که به هر دلیل به توصیه ها توجه ننموده و با به خطر انداختن سلامت مردم در مسیر مدیریت و پیشگیری بیماری کرونا اخلال ایجاد می کنند ؛ اعمال قانون کند.

استاندار مازندران ضمن قدردانی از همراهی مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، همگان را به پویش " در خانه می مانیم " و گذراندن این روز در فضای گرم خانواده و حمایت از فعالان مقابله با کرونا و کادر پزشکی و درمانی با ماندن در خانه دعوت نمود و گفت: امنیت خود و خانواده را با خروج از منزل در روز طبیعت به خطر نیندازیم. ‎

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

سیزده بدر یا جشن بدرقه نوروز از مهمترین رسوم مشترک در میان اقوام ایرانی است که طی سالهای اخیر روز آشتی با طبیعت نیز تلقی می‌شود، لذا بهمان اندازه که انسان برای بهره گیری از طبیعت و جلوه های هستی در قالب محیط زیست و زندگی خود از حق کامل برخوردار است، طبیعت نیز برای تداوم حیات خویش به نحوه رفتار درست انسان ها نیازمند است و حقوقی بر انسان ها دارد.

اینک در روز طبیعت امسال، در حالی که شیوع ویروس کرونا در جامعه را شاهد هستیم، بیش از طبیعت به صیانت جان انسان ها و حفظ سلامت و عافیت جامعه از این بیماری خطرناک و مهلک نیازمندیم و باید با شنیدن ندای هشدار باش طبیعت که ما را به ماندن در خانه برای درامان ماندن از خطر بزرگ کرونا ویروس دعوت می کند، گوش فرادهیم. مردم همانگونه که پیش از این همکاری خوبی را داشتند در روز طبیعت نیز به مکان های خارج از شهری که سنوات گذشته مراجعه می کردند، نروند. ‎

اینجانب؛ ضمن تبریک ۱۳ فروردین؛ روز طبیعت و سیزده بدر ایرانی، ضمن قدردانی از آحاد ملت فهیم ایران اسلامی و مردم ولایتمدار مازندران در اجرای طرح  فاصله گذاری اجتماعی و استفاده حداکثری از همه ظرفیت های کشور برای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا، از مردم بافرهنگ استان انتظار دارم تا برای حفاظت از سلامتی و جان خود، خانواده و هم استانی های خویش، ماندن در خانه را بجای حضور مخاطره آمیز در طبیعت انتخاب کنند و این روز را در فضای عطرآمیز و گرم خانواده بگذرانند و در کنار سفره رنگارنگ مهربانی و زیبایی در خانه بنشینند و با شعار " سیزده بدر در خانه می مانیم " از هرگونه حضور در پارک ها، مراکز تفریحی و حاشیه شهرها که می تواند عامل جدی برای گسترش ابتلا به کرونا شود، خودداری نمایند.

بی شک؛ ماندن در خانه بهترین حمایت  و همراهی با همه فعالان و بویژه کادر درمانی و پزشکی است که در خط مقدم مبارزه با این بیماری، خالصانه و ایثارگرانه تلاش می نمایند ان شاء الله بزودی بساط این بیماری منحوس پرچیده شود.

اخبار مرتبط

همایش فرمانداران مازندران تاکید استاندار بر کنترل جدی ورودی و خروجی

استاندار مازندران: نیروگاه زباله‌سوز ساری تا پایان دولت افتتاح می‌شود

بابل‌کنار؛ شاهکار آفرینش، مستعد منطقه ویژه گردشگری

0 نظر

ارسال نظر

capcha