کارخانه نساجی مازندران تولید کننده ماسک شد

کارخانه نساجی مازندران تولید کننده ماسک شد

مسعود فرشباف روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : کارخانه نساجی مازندران از بدو شیوع بیماری کرونا و کمبود ماسک در سطح شهر قائمشهر با توجه به امکانات موجود در کارخانه اقدام به تولید ماسک بهداشتی برای توزیع رایگان در بین اقشار آسیب پذیر جامعه کرد.

وی با اعلام اینکه کارخانه نساجی مازندران با توجه به امکانات این کارخانه به ۲ صورت در حال تولید ماسک بهداشتی است ، گفت که از بدو شیوع ویروس کرونا و برای مقابله با این ویروس روزانه هشت هزار ماسک بهداشتی تولید و در بین اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع می شود .

فرشباف با بیان اینکه تاکنون حدود ۵۰ هزار ماسک بهداشتی در بین اقشار آسیب پذیر جامعه در سطح شهرستان قائمشهر توزیع شده است ، افزود : تمام استانداردهای بهداشتی برای تولید ماسک رعایت شده و مجوزهای لازم هم اخذ شده است .

مدیر عامل کارخانه نساجی مازندران روش دیگر برای تولید ماسک بهداشتی را عقد قرارداد با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره ) اعلام کرد و گفت : به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ، با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره ) هم قرارداد بسته ایم تا با تولید یک میلیون عدد ماسک بهداشتی این ملزومات را به ستاد تحویل و آنان هم بین اقشار آسیب پذیر در سطح کشور توزیع کنند .

فرشباف با بیان اینکه تولید یک میلیون عدد ماسک بهداشتی چند روزی است که آغاز شده ، افزود : برای تولید ماسک بهداشتی در کارخانه نساجی مازندران  ۵۰ نفر درگیر شده اند تا به تولید بپردازند .

هم اکنون در کارخانه نساجی مازندران حدود ۴۰۰ نیرو مشغول به کار هستند .

اخبار مرتبط

افتتاح کارگاه تولید ماسک در هچیرود

کارگاه‌های مازندران چهار میلیون ماسک تولید کردند

داوطلبان هلال مازندران ۲۰۰ هزار عدد ماسک تولید کردند

0 نظر

ارسال نظر

capcha