دستگیری کلاهبردار 20 میلیاردی در تنکابن

دستگیری کلاهبردار 20 میلیاردی در تنکابن

به گزارش مازند روز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: در پی مراجعه چند نفر از شهروندان تنکابنی به مراجع قضائی و انتظامی مبنی بر این که فردی با فروش زمین مال غیر از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی دریافتند، متهم با جعل و دستکاری در اسناد فروش یک قطعه زمین و فروش آن به چندین نفر از آنان کلاهبرداری کرده است.

 فرمانده انتظامی استان مازندران بیان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطللاعاتی و هماهنگی‌های قضائی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مسؤول با بیان این که تاکنون 6 نفر از مال باختگان برای طرح شکایت خود از متهم به پلیس آگاهی مراجعه کردند، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به کلاهبرداری از این افراد در مجموع به مبلغ 20 میلیارد ریال اعتراف کرد.

میرفیضی به شهروندان توصیه کرد قبل از انجام هرگونه معاملات ضمن دریافت استعلام مبنی بر تایید اصالت ملک و یا مورد معامله، برای انعقاد قرار داد حتما از طریق مراجع قانونی و صنفی مربوطه اقدام کنند.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha