منتخبان مردم ساری و میاندرود در مجلس یازدهم معرفی شدند

منتخبان مردم ساری و میاندرود در مجلس یازدهم معرفی شدند

براساس این گزارش از ۱۸۴ هزار و ۲۱۱ رای ماخوذه در حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندورد در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصور علی زارعی کیاپی با ۶۶ هزار و ۲۲۵  و علی بابایی کارنامی با ۴۲ هزار و ۲۶ رای با کسب حداکثر آرای ماخوذه  به عنوان منتخبان مردم این حوزه انتخابیه به مجلس یازدهم راه یافتند.
براساس این گزارش ۲۲ کاندیدای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود با هم به رقابت پرداختند.
علی اصغر یوسف نژاد و محمد دامادی دو نماینده مردم این حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی دوره دهم ( فعلی ) هستند. علی اصغر یوسف نژاد که در گردونه رقابت های انتخاباتی این دوره حضور داشت با کسب ۳۱ هزار و ۱۰۹ رای در بین ۲۲ کاندیدای این حوزه انتخابیه نفر ششم شد و نتوانست جواز حضور به مجلس یازدهم را بگیرد تا دوره حضورش را در مجلس شورای اسلامی به چهار دوره برساند.
محمد دامادی دیگر نماینده مجلس دهم از حوزه انتخابیه ساری و میاندرود صلاحیتش از سوی شورای نگهبان به تایید نرسید و در گردونه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور نداشت.
وی نیز سابقه دو دوره نمایندگی مردم این حوزه انتخابیه را در دوره نهم و دهم در کارنامه داشت.
با اعلام نتایج انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندرود هر ۱۲ نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی از ۹ حوزه انتخابیه در مرحله اول به مجلس شورای اسلامی راه یافتند و هیچ یک از نمایندگان فعلی موفق به ورود به مجلس یازدهم نشدند.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha