برگزاری رویداد استارت‌آپی کشاورزی در ۱۹ استان کشور

برگزاری رویداد استارت‌آپی کشاورزی در ۱۹ استان کشور

به گزارش مازندروز به نقل از ایسنا، سمیه قربانی در اختتامیه همایش رویداد استارت‌آپ کشاورزی که در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار شد، گفت: تمام زمینه‌های دانش به سمتی می‌رود که بر پایه آن کسب و کارهای جدید در کشور ایجاد شود. امروز دانشجو به آینده شغلی خود اطمینان ندارد در حالی که از اساتید دانشگاهی کشاورزی شنیده بودیم که این رشته‌ها از اولویت شغلی آن‌ها در انتخاب رشته بوده و از آینده شغلی خود مطمئن بودند.

وی با بیان این که رویداد استارت‌آپ کشاورزی می‌تواند زمینه‌ای را برای ایجاد اشتغال دانشجویان فراهم کند، گفت: این رویداد به دانشجویان کمک خواهد کرد که اگر ایده‌ای در ذهن خود دارند، آن را به مقصد برسانند و بر اساس آن‌چه در دانشگاه می‌آموزند، کسب و کارهای نوپایی را برای خود ایجاد کنند.

مدیر سامانه‌های نوین فناوری سازمان تجاری‌سازی اشتغال و فناوری دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی خاطرنشان کرد: کسب و کارهای نوپا به مثابه انسان نوجوانی است که باید برای او برنامه‌ریزی شود تا نتیجه خوبی به دست آید؛ بنابراین استارت‌آپ‌ها هم همین ویژگی را دارند.

قربانی افزود: لازم است امکانات و تسهیلات عادلانه و برگزاری مشاوره برای استارت‌آپ‌ها فراهم شود تا در این زمینه به دستاوردهای چشمگیری برسیم. رویداد استارت‌آپ کشاورزی با همکاری جهاددانشگاهی و وزارت ارتباطات شکل گرفته، در  ۱۹ استان کشور در حال انجام است و طی آن تلاش می‌شود برای استارتاپ‌ها با توجه به توانمندی‌های آن‌ها بازار فراهم شود.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، وی در پایان گفت: ۲۴ مرکز رشد و پارک علم و فناوری در کشور راه‌اندازی شده است.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha