فریاد نفرت از آمریکا با عشق به سردار سلیمانی در شرق مازندران

فریاد نفرت از آمریکا با عشق به سردار سلیمانی در شرق مازندران

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری فارس، چهل‌ و یکمین راهپیمایی ۲۲ بهمن در شرق مازندارن و در شهرهای بهشهر، نکا و گلوگاه با شعارهای الله‌اکبر و مرگ بر آمریکا، در هوایی سرد و زمستانی برگزار و بار دیگر نفرت از آمریکا فریاد شد.

راهپیمایی پرشکوه و باعظمت یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، در هوای سرد و زمستانی در شرق مازندران در حالی امسال در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شد که جای خالی سردار سلیمانی و همه شهدای امسال بیش از همیشه حس شد.

در دست داشتن عکس سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش در این راهپیماییی عظیم 22 بهمن، تفاوت مهم راهپیمایی امسال با سال‌های گذشته بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در شرق مازندران را به شرح ذیل اعلام کرده بود و در بهشهر از چهارراه استقلال تا پارک ملت، در نکا از از مقابل جهاد کشاورزی تا میدان جانبازان و در گلوگاه از مسجد علوی تا میدان 22 بهمن اعلام شد.

مردم شرق مازندارن در طلوع فجری دیگر به طور انبوه و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور پیدا کردند و شور و شوق مثال زدنی و به یادماندنی را ترسیم کردند که بنا به گفته برخی از مردمی که از دوران قبل انقلاب بوده‌اند همان شور سال 57 در این هوای سرد و زمستانی کاملا" مشهود است.

 

اسلامیت و جمهوریت نظام مهم است و پشتوانه این نظام است

فرماندار نکا در این مراسم با تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: اگر بخواهیم ریشه‌های حکومت و انقلاب‌ها را داشته باشیم عوامل مختلفی اثرگذار هستند و در کشور ما حکومت‌های مختلفی بودند و برخی با مردم همراه بودند و برخی مبتنی بر خود بودند.

عبدالجواد توحیدی مقدم اظهار کرد: هرگاه حکومت‌ها از مردم فاصله گرفتند، دچار مشکل شدند و لذا حضور مردم در حکومت‌ها مهم و اثرگذار است.

وی افزود: در طول دوران شاهنشاهی، ظلم و ستم فراوانی بر مردم روا شد و از سال 42 جرقه‌های انقلاب زده شد و به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد.

فرماندار نکا یادآور شد: اسلامیت و جمهوریت نظام مهم است و پشتوانه این نظام است.

توحیدی‌مقدم گفت: انقلاب اسلامی امروزه در دنیا اثرگذار است و با پیروزی انقلاب، ایران هم در دنیا حرف داشته است و در چهار دهه اخیر در دوران مختلف انقلاب، ابهت، اقتدار و عظمت خود را به نمایش گذاشتیم.

 

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، امید دشمنان را به یأس و ناامیدی تبدیل کرد

امام جمعه گلوگاه هم در سخنانی با اشاره به اقتدار و عظمت ایران اسلامی در چهل و یک سال گذشته اظهار کرد: مردم با این حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر امیدهای دشمنان را تبدیل به یأس و ناامیدی کردند.

 

حجت‌الاسلام سیدابراهیم میراحمدی افزود: ملت ما در طول سال‌های مختلف انقلاب، دلدادگی خود را به انقلاب نشان دادند و در مسیر انقلاب و رهبری بودن، مهمترین خصیصه ملت ما در دوران مختلف و در همه مشکلات بوده است.

وی گفت: امروز روز اقتدار دوباره انقلاب در اولین سال از چله انقلاب است و باید قدردان این حضور گسترده مردم بود.

 

این راهپیمایی در بهشهر از چهارراه استقلال آغازشده و تا پارک ملت این شهر ادامه پیدا کرد و در انتها با سخنرانی حجت‌الاسلام نوری، معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه  با تبیین ارزش‌ها و اهداف انقلاب و تأکید بر در مسیر انقلاب و تابع ولایت بودن به‌پایان رسید.

به گزارش فارس، حضور مرد و زن، کوچک و بزرگ، پیر و جوان که به طور گسترده در این هوای سرد هر چند همراه با دستانی لرزان بود اما دل گرم و شیدایی آنان، اتحاد دوباره مردم را به نمایش گذاشت و شور جوانان و نوجوانان در مسیر راهپیمایی و حمایت از آرمان‌های شهدا و انقلاب، به شور این راهپیمایی افزود؛ شور و شعوری که رمز پیروزی و استمرار انقلاب بود.

اخبار مرتبط

فیلم|چگونه می‌توان انتقام خون شهید سلیمانی را گرفت؟

رونمایی از دلنوشته سردار سلامی در پیش کنگره سردار سلیمانی

رونمایی از تندیس سردار سلیمانی در آمل

0 نظر

ارسال نظر

capcha