استاندارمازندران: مردم پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند

استاندارمازندران: مردم پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند

احمد حسین زادگان روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت و گو با خبرنگارایرنا گفت : مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن تمام توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی را خنثی کردند و بار دیگر نشان دادند که مدافع اصلی سرزمین ایران هستند.
وی اضافه کرد : علاقه و ارادت مردم به نظام جمهوری اسلامی به اندازه ای است که برف و باران و برودت هوا نیز نتوانست این ارادت را نسبت به انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی کاهش دهد و ما باید قدردان این مردم باشیم و این بار مسوولیت ما را بیشتر می کند.
نماینده عالی دولت در استان مازندران خاطرنشان کرد : حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار مسوولیت ما را برای خدمات رسانی به این مردم بیشتر کرد و تمام مسوولان باید بیش از گذشته برای رفع مشکلات این ملت تلاش مضاعفی از خود نشان دهند.
حسین زادگان اظهارداشت : ما به عنوان کارگزاران دولت تدبیر و امید در استان مازندران قدرشناس این حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجدید با آرمان های نظام و شهیدان انقلاب اسلامی می دانیم و بیش از گذشته تلاش می کنیم که بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را کاهش دهیم.
راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم استان مازندران در ۶۰ نقطه از این استان در ۲۲ شهرستان برگزار شد و در شهر ساری نیز راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان ساعت به سمت میدان امام خمینی (ره) انجام شد.

اخبار مرتبط

عزت مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

شهدای مدافع حرم از رویش های انقلاب اسلامی هستند

دنا پلاس موجب لغزش بعضی از نمایندگان شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha