تمامی جاده‌های مازندران برفی ، اما باز است

تمامی جاده‌های مازندران برفی ، اما باز است

سرهنگ علیرضا قدمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هم اکنون جاده های مازندران از جمله هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر که بخش بیشتری از این مسیرها در ارتفاعات قرار دارند پوشیده از برف می باشد و در برخی مناطق نیز با مه خفیف همراه است  .

وی ادامه داد : بارش برف و لغزندگی جاده های مازندران باعث شده که در حال حاضر تردد خودروها در این جاده ها اندک باشد.

فرمانده پلیس راه مازندران ضمن اینکه از هموطنان خواست تا از تردد غیر ضروری به  این استان بپرهیزند، گفت : همچنین در صورت  تردد به مازندران به همراه داشتن زنجیر چرخ و بستن آن را بر روی خودروهای خود فراموش نکنید.

وی افزود : با توجه به لغزندگی جاده های مازندران بستن زنجیر چرخ برای تردد در این مسیرها برای حفظ امنیت ضرورت دارد.

مرکز مدیریت راههای مازندران نیز در آخرین گزارش خود در خصوص وضعیت راههای استان اعلام کرد : محور فرعی وازک به بلده به دلیل عدم ایمنی مسیر در فصل سرما مسدود است و اما تردد در تمامی مسیرهای اصلی استان از جمله هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر عادی و روان است.

این مرکز در خصوص وضعیت شرایط جوی جاده های مازندران نیز گزارش داد : بارش برف در محور کندوان حدفاصل سه راهی مرزن آباد تا تونل کندوان، در محور کیاسر در محدوده گرماب تا عالیکلا، در محور سوادکوه در محدوده چالی تا ارتفاعات گدوک و در محور هراز  حدفاصل باغ صفا تا تونل امامزاده هاشم بارش برف است و در محور سوادکوه در محدوده گردنه گدوک مه خفیف را داریم.

هواشناسی مازندران پیش از این از ورود جریان شمالی به استان که موجب کاهش ۲۰ تا ۲۵ درجه ای دما و نیز بارش برف در ارتفاعات و در مناطق جلگه ای برف مخلوط با باران را گزارش کرد.

بنا به گزارش این اداره کل، شرایط جوی فعلی تا روز اوایل روز چهارشنبه ماندگار است.

در حال حاضر هوای ساری، مرکز مازندران ابری همراه با بارش برف است و کمینه و بیشینه دمای امروز این شهر صفر و سه درجه سانتی گراد پیش بینی شد.

اخبار مرتبط

ترافیک پرحجم و روان در مازندران

تردد روان در جاده‌های مازندران

ترافیک در جاده‌های مازندران عادی و روان است

0 نظر

ارسال نظر

capcha