اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تالار مرکزی ساری

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تالار مرکزی ساری

احمد حسین‌زادگان جمعه شب در حاشیه حضور در سینما سپهر ساری برای دیدن فیلم سینمایی «خون شد» اثر مسعود کیمیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره آخرین وضعیت پروژه‌های فرهنگی مازندران گفت : تکمیل پروژه‌های فرهنگی استان یکی از اولویت‌های جدی مد نظر ما محسوب می‌شود، اما مشکلات اعتباری سبب شده که روند اجرای این پروژه‌ها با اختلال مواجه شود. با این حال به طور جدی پیگیر به سرانجام رسیدن پروژه‌های فرهنگی هستیم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر سرانجام پروژه پردیس سینمایی مازندران در ساری اظهار کرد: ساخت پردیس سینمایی ایران در محل سینما ایران ساری یکی از پروژه‌های مهم مد نظر است که در مرحله صدور پروانه این پروژه مشکلاتی وجود داشت ، اما اخیرا با شهردار مرکز استان در این زمینه رایزنی‌هایی انجام شد و مشکل صدور پروانه به زودی برطرف خواهد شد.

نماینده عالی دولت در مازندران درباره سایر پروژه‌های فرهنگی مهم مازندران گفت: برخی پروژه‌ها مانند تالار مرکزی ساری، مجتمع فرهنگی رامسر، کتابخانه مرکزی و پردیس سینمایی از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و به همین دلیل در اولویت پیگیری‌ها قرار دارند. از جمله تالار مرکزی ساری که اخیراً اعتباری ملی برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شده است.

حسین‌زادگان اظهار کرد: دستوری از دکتر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای تکمیل تالار مرکزی دریافت کردیم که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران پیگیر تخصیص این اعتبار است.

وی همچنین از پیگیری برای ساخت کتابخانه مرکزی ساری خبر داد و گفت: مشکلات مالی و اعتباری ناشی از تحریم‌ها سبب شده که اجرای این پروژه‌ها با اختلال مواجه شود و کندی در ساخت این مجموعه‌ها ناشی از کم‌توجهی به آن‌ها نیست.ساخ

ساخت تالار مرکزی ساری و کتابخانه مرکزی مازندران بیش از یک دهه است که آغاز شد.

اخبار مرتبط

نیروگاه زباله‌سوز نوشهر اسفند افتتاح می‌شود

استمداد مردم بابل از استاندار مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha