استقلال جزء محوری‌ترین شعارهای سه گانه کشور است

استقلال جزء محوری‌ترین شعارهای سه گانه کشور است

حسین حسن نژاد در شورای اداری شهرستان نوشهر که شامگاه روز پنجشنبه ۱۰ بهمن ماه در فرمانداری این شهرستان و در آستانه دهه فجر برگزار شد، با بیان اینکه امروز پیام مقاومت نمادی از صدور انقلاب است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر روی سه شعار محوری "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی"  مانور داده و این شعار همچنان زنده است.
وی با بیان اینکه اگر مقاومت امروز ایران اسلامی برای دنیا جذاب است به طور حتم به خاطر شعارهای کلیدی مبتنی بر اصول الهی است، تصریح کرد: وقتی در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که آزادانه نقد و نظر می‌دهند پس ملتی با فرهنگ هستند و کسانی که می‌شنوند اهل فضیلت هستند و این ملت شایسته آزادگی است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی این زمینه را فراهم کرد که براساس منویات رهبری تصمیم می‌گیریم، گفت: همه اینها به خاطر حس استقلالی است که انقلاب اسلامی به ملت ما ارزانی داشته است.
حسن‌نژاد بر تداوم و استمرار سه شعار کلیدی انقلاب اسلامی در جهت پاسداری از خون شهدا تاکید کرد و ادامه داد: ما به دنبال جمهوریتی هستیم که اسلامیت در آن متبلور شود.
وی خاطرنشان کرد: اگر جمهوریت کشور ما نیز همانند دیگر کشورها بود تا این میزان آزادی و ابتکار عمل در آن نبود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران بر توجه بیشتر کارآمدی و افزایش بهره‌وری به عنوان دو کلید واژه کشور تاکید کرد و افزود: برای رسیدن به موفقیت بیشتر نیاز است همه دستگاه‌ها به افزایش کارآمدی و عدالت اجتماعی توجه کنند.
حسن‌نژاد با تاکید براینکه عدالت اجتماعی باید بر اساس رفتارهای سنجیده باشد، بیان کرد: باید به پیوند بین اسلام و اخلاق با سیاست توجه بیشتری شود.
وی عنوان کرد: اگر در فضای مجازی و واقعی فاصله‌ای با اسلام و اخلاق باشد نیازمند بازنگری در رفتار است و باید پیوند درستی بین اخلاق، اسلام و سیاست برقرار شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه دلیل اهمیت خط مقاومت برای ما به شعارهای محوری بر می‌گردد، ادامه داد: باید زمان شناسی و بصیرت ما درست باشد.
حسن‌نژاد با اشاره به اینکه باید دایره دوستداران انقلاب را وسیع تر کرد، متذکر شد: وحدت و همدلی راز اقتدار انقلاب اسلامی است و ما به عنوان مدیران دستگاهها هرچه دایره ورد افراد را فراهم تر کنیم موفق تر خواهیم بود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی این توانایی ار دارد که اگر خسی وارد آن شد دفع کند، عنوان کرد: بصیرت، هوشمندی ، آگاهی و دانستن معادلات پشت پرده از ضروریات است.
حسن نژاد در ادامه به ابعاد شخصیتی و محبوبیت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: مردم عاشق کسانی هستند که شبیه سردار سلیمانی باشند و قدردان این گونه افراد هستند و به همین دلیل تشییع این شهید بیش از 25 میلیون شرکت کردند و تا این حد محبوبیت داشت.
وی با بیان اینکه یک خیزش بین المللی و منطقه‌ای در شهادت سردار سلیمانی اتفاق افتاد، تاکید کرد: آنچه رمز محبوبیت سردار بود اخلاص، اخلاق نیکو و شهامت بود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه باید به مولفه‌های انقلاب در بروز انقلاب توجه کرد، متذکر شد: اگر می‌خواهیم انقلاب بماند باید به رفتارهای سنجیده عمل کنیم و پاسدار ساختارهای قانونی در کشور باشیم.
حسن‌نژاد بر نقد پذیری مسئولان به عنوان یکی از مولفه‌های موفقیت تاکید کرد و افزود: کسانی که سعی می‌کنند نا امیدی را در دل مردم تزریق کنند به طور قطع شرایط را درک نمی‌کنند.
وی در ادامه با تاکید بر فراهم نمودن شرایط لازم جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای یادآور شد: انتخابات موجب افزایش ضریب ملی، قدرت چانه زنی در منطقه و باعث اقتدار کشور می‌شود بنابراین باید همه تلاش ما در جهت افزایش مشارکت مردم جلب شود.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha