بازی شهروند ساری و ستارگان ورامین مشکلی نداشت

بازی شهروند ساری و ستارگان ورامین مشکلی نداشت

مهدی هنروری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری در خصوص مصاحبه سرپرست تیم ستارگان ورامین اظهار کرد: از نظر من شهر ساری یکی از  امن‌ترین شهرهای کشور است که  از رقابت‌های فوتسال باشگاه‌های کشور میزبانی می‌کند.

وی با بیان اینکه تماشاگران پرشور ساروی در طول بازی فقط تیم و بازیکنان شهرشان را تشویق می‌کنند، افزود: در بازی تیم‌های شهروند و ستارگان ورامین نیز تماشاگران ساروی همچون بازی‌های گذشته خانگی‌شان تیم شهرشان را تشویق می‌کردند.

 نماینده سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با اشاره به تهمت و دروغ سرپرست ستارگان ورامین گفت: بنده از سال ۵۹ به عنوان ناظر فدراسیون فعالیت دارم و  این شهامت دارم که گزارش بازی را دروغ اعلام نکنم.

هنروری با بیان اینکه وظیفه دارم که گزارشم را کامل و به نفع احسن به فدراسیون اعلام کنم، افزود: تمام ایران مرا می‌شناسند و وظیفه‌ام اجرای درست قانون است.

وی با بیان اینکه اختیارات بازی بر عهده داور مسابقه است، یادآور شد: بازی شهروند ساری و ستارگان ورامین پخش زنده بود و مسؤولان کمیته انضباطی می‌توانند بازی را ببینند و بهتر نتیجه‌گیری کنند.

 نماینده سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در ادامه با بیان اینکه بازی یکی و دو بار به دلیل بازیکنان ستارگان ورامین قطع شد، تصریح کرد: همان‌طور که اعلام کردم از نظر من بازی شهروند ساری و ستارگان ورامین مشکلی نداشت تیم ستارگان پنج گل از حریف عقب بود و دنبال بهانه بود تا زمین بازی را ترک کنند.

هنروی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ جای ایران مثل ساری تماشاگر فوتسال ندارد و تیم‌های مهمان از حضور پرشور این تماشاگران واهمه دارند.

اخبار مرتبط

سرمربی تیم فوتسال ستارگان ورامین : تجربه بازیکنان تیمم موجب برد آن‌ها شد

دیدار ستارگان ورامین و شهروند ساری در سمنان برگزار می‌شود

پویندگان فجر در پی شکست تیم انتهای جدولی شهروند ساری

0 نظر

ارسال نظر

capcha