فاطمیه امسال با شهادت سردار سلیمانی رنگ و بوی دیگری گرفته است

فاطمیه امسال با شهادت سردار سلیمانی رنگ و بوی دیگری گرفته است

به گزارش مازند روز به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ناصر شکریان، پیش ازظهر سه شنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی، با بیان اینکه خداوند در قرآن دنیا را قلیل و حضرت فاطمه (س) را کوثر می‌داند، به برکات بی‌شمار آن حضرت اشاره و خاظرنشان کرد: از همین رو است که مقام معظم رهبری در سخنان خود فرموده که رزق یک سال خود را از فاطمیه می‌گیرد.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) علی‌رغم عمر کوتاه اما زندگی پر برکتی داشت، با اشاره به پژوهش فخر رازی، گفت: در طول تاریخ همه فرزندان زهرا (س) را کشتند اما اکنون باز نسل او در زمین گسترده و فراگیر است و همه می‌گفتند که پیغمبر پسری ندارد اما می‌بینیم که هر کس زهرا (س) را ندارد ابتر است.

این مسئول با بیان اینکه اگر زهرا نبود روح‌الله نبود که در دنیا بخروشد و سیدعلی نبود که جهان را به این زیبایی مدیریت کند، افزود: از میان ۱۲۴ هزار پیامبر به تعداد انگشتان دست توانستند حکومت تشکیل دهند و از میان امامان تنها امام علی (ع) این کار را انجام داد و از میان علما تنها امام راحل تشکیل حکومت اسلامی داد و اسلام و اهل‌بیت را در جهان برجسته کرد و از دیگر سوی، اکنون، تمام دنیا علیه اسلام و ما برنامه‌ریزی می‌کنند و رهبری با یک صحبت همه آنها را نقشه برآب می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران با بیان اینکه تا پیش از انقلاب افراد خارجی بسیار کمی در مدرسه حجتیه تلمذ می‌کردند، خاطرنشان کرد: اما بعد از انقلاب، جامعه المصطفی از بیش از صد کشور جهان شاگرد و ۴۰ هزار فارغ‌التحصیل دارد که در سراسر جهان نام اسلام و اهل‌بیت را سربلند می‌کنند و همه اینها از برکات وجودی امام و حضرت زهرا (س) است.

وی با اذعان بر اینکه فاطمیه امسال با شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی رنگ‌وبوی دیگری گرفته است، افزود: عمر و شهادت این سردار هر دو با برکت بود، ایشان شاگرد مکتب امام و عاشق شهادت بود و تشییع ۲۰ میلیونی پیکر ایشان بیانگر شخصیت و اخلاص ایشان است.

شکریان با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی رستاخیز و ابهتی ایجاد کرد، با اشاره به سخن رهبری شهادت ایشان را یوم‌الله برشمرد و افزود: از بعد از جنگ جهانی دوم کسی جرأت حمله به پایگاه نظامی آمریکا را نداشت اما ما به برکت خون سردار این ابهت را شکاندیم.

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت وجود سازمان تبلیغات اسلامی، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد انقلابی وابسته به رهبری و از باقیات و صالحات امام و از حسنات انقلاب است و امروز ضریب اهمیت فوق‌العاده پیدا کرده و کار این اداره در مسائل دینی اختصاصی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران با بیان اینکه این سازمان در مسائل مربوط آسیب‌های اجتماعی نیز ورود پیدا کرده است، به شناسایی ۱۳ منطقه در اولویت با همکاری وزارت کشور و استانداری اشاره کرد و افزود: روحانیون در این مناطق مشکلات را رصد و پیگیری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این آئین، حجت‌الاسلام غلامحسین ذاکری خطیر تودیع و حجت‌الاسلام مهدی صداقتی به‌عنوان رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی سوادکوه وسوادکوه شمالی معارفه شد.

اخبار مرتبط

نامگذاری بلواری در ساری به نام سردار شهید سلیمانی

تجمع اعلام آمادگی دانشجویان دانشگاه مازندران به فرمانده کل قوا جهت انتقام سخت از شیطان بزرگ

برگزاری مراسم بزرگداشت مقام سردار شهید قاسم سلیمانی در راه وشهرسازی مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha