سرمربی تیم فوتسال زنان ساری: موتور تیم روشن شده است

سرمربی تیم فوتسال زنان ساری: موتور تیم روشن شده است

«فائزه جعفرزاده» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره تساوی با هیات فوتبال خراسان تیم صدرنشین جدول اظهار داشت: برابر این تیم در نیمه اول ۲ بر یک جلو بودیم و حتی نیمه دوم هم خیلی از زمان‌ها پیش بودیم. در حالی که این مسابقه تا پایان به سود ما ادامه داشت اما در دقایق پایانی تیم خراسان ناگهان گل زد و این دیدار با تساوی پنج بر پنج به پایان رسید.  

وی افزود: دیدار با تیم هیات فوتبال خراسان بسیار مهیج  و خوب بود و هر ۲ تیم خیلی عالی کار کردند. بازیکنان ما هم جوان هستند و در این فصل مصدومان زیاد داشتیم. اکنون ۲ هفته است که آنان به تیم بازگشته‌اند و به نظر می‌رسد به تازگی موتور تیم شهروند ساری روشن شده است و فکر می‌کنم تا پایان فصل ۲ پله بالاتر برویم. در هفته گذشته نیز برابر دختران کویر مس به پیروزی رسیدیم.

سرمربی تیم فوتسال زنان شهروند ساری ادامه داد: سال بعد هم این تیم در لیگ برتر فوتسال زنان حضور می‌یابد. البته مدیریت درباره تغییر سرمربی و بازیکنان تصمیم می‌گیرد. اینکه ترکیب تیم تغییر کند یا خیر مشخص نیست.

وی خاطرنشان کرد: نیم فصل نخست لیگ تیم تقویت نشد و بازیکنی جدب نکردیم. در این فصل تیم‌های دیگر هم همین شرایط را داشتند در فصل گذشته بیشتر ملی‌پوشان در تیم نامی‌نو حضور داشتند اما در این فصل ملی‌پوشان در تیم‌های مختلف پخش شدند و دیدارها را هیجانی و غیرقابل پیش‌بینی و جذاب کردند.  

جعفرزاده عنوان کرد: در این فصل چهار تیم هیات فوتبال خراسان، سایپا، ملی حفاری اهواز و مس رفسنجان در پلی‌آف حضور خواهند داشت و شاهد دیدار دیدنی میان این تیم‌ها خواهیم بود.

وی همچنین در خصوص وضعیت داوری لیگ برتر فوتسال گفت: داوران هم اشتباه می‌کنند که البته برخی از این اشتباهات منجر به تغییر نتیجه برخی دیدارهای این فصل شد. امیدوارم فدراسیون فوتبال برای سال‌های بعد برنامه‌ریزی بهتری برای داوری داشته باشد.

تیم فوتسال زنان شهروند ساری با ۱۱ امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

اخبار مرتبط

پایان یک شایعه درمورد تیموریان/ مربی تیم ملی به قائمشهر رفت

اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی کبدی بزرگسالان و جوانان

مازندرانی‌ها، منتظر آغاز دیدار‌های ایران در جام جهانی

0 نظر

ارسال نظر

capcha