تداوم بارش‌ها در آسمان مازندران

تداوم بارش‌ها در آسمان مازندران

احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی روزهای آینده آسمان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از عصر پنج‌شنبه با نفوذ سامانه بارشی، بارندگی‌ها به‌صورت پراکنده در آسمان مازندران آغاز شد.

وی افزود: از شب گذشته با تقویت سامانه بارشی، بارندگی‌ها در سطح استان گسترش پیدا کرد که بارش‌ها در ارتفاعات به‌صورت برف بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: بیشترین بارش از عصر پنج‌شنبه تا صبح شنبه از وزرامحله محمودآباد ۴۱، نوشهر ۳۷، بابلسر و ساری ۲۸، تلوک قائم‌شهر ۲۷ و بورخانی سوادکوه، بلیران آمل و کلوده محمودآباد با ۲۵ میلی‌متر و بیشترین برف در ارتفاعات کندوان و هراز تا ۱۵ و سوادکوه و کیاسر تا ۱۰ سانتی‌متر گزارش شد.

اسدی یادآور شد: از لحاظ دمایی نیز بیشینه دمای هوای روز گذشته ساری، گلوگاه، بندرامیرآباد و بابلسر با ۱۳ و سردترین دما مربوط به بلده با ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.

وی تصریح کرد: امروز بارش‌ها را کمابیش در آسمان مازندران داریم و فردا بارش‌ها به‌صورت پراکنده خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از بعدازظهر دوشنبه تا روز سه‌شنبه با عبور موج کم و بیش ناپایدار شاهد بارش‌های پراکنده باران در سطح استان و بارش برف در ارتفاعات استان را خواهیم داشت.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران تا فردا به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

اخبار مرتبط

آغاز بارش‌های رگباری و وزش باد از امشب در مازندران

آغاز بارش‌های پراکنده از بعدازظهر و امشب

تداوم بارش‌ها در شمال‌شرق و شرق کشور

0 نظر

ارسال نظر

capcha