مازندران در حوزه محرومیت زدایی رتبه اول کشور را داراست

مازندران در حوزه محرومیت زدایی رتبه اول کشور را داراست

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد زهرایی صبح چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه مازندران در حوزه محرومیت زدایی و حمایت از گروه‌های جهادی رتبه اول را دارد، گفت: همچنین دهکده اقتصاد مقامتی در استان درحال برگزاری است.

وی بابیان اینکه درپی آن هستیم تا در آینده نه چندان دور، استان‌هایی نظیر مازندران در کشور ایجاد کنیم، دهکده اقتصادی شبیه مازندران در هفت استان در حال راه اندازی است، گفت: رسانه هم در مازندران نیز پوشش به موقع و بهنگامی از فعالیت‌ها در استان داشته است.

وی با اظهار اینکه دو مرحله رزمایش جهادگران فاطمی طی سال قبل برگزار شد، گفت: در سومین رزمایش جهادگران فاطمی در سه مقطع زمانی درحال برگزاری است سرجمع پیش بینی می‌شود ۱۴ هزار گروه جهادی در هزار نقطه کشور فعالیت کنند.

سردار زهرایی یادآور شد: در مرحله اول در این رزمایش مازندران به عنوان استان نمونه معرفی شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره فرهنگی جهادگران مردادماه در کشور و مازندران برگزار می‌شود، گفت: همچنین قرارگاه عملیات جهادی با کمک اقشار مختلف اجرایی می‌شود.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا نیز با اظهار اینکه ۶۵۲ میلیاردتومان در حوزه محرومیت زدایی در استان هزینه شده است، افزود: ساخت ۵۲۰ واحد مسکن محرومان با ۱۸۲ میلیارد تومان احداث شده است.

وی ساخت ۲۲ پروژه راه روستایی با ۱۳۲ میلیارد تومان اعتبار، ۵۵ کیلومتر جاده بین مزارع، اجرای ۱۹ پروژه و مجتمع آبرسانی را از دیگر طرح‌ها ذکر کرد.

اخبار مرتبط

محرومیت زدایی ۵۰ میلیارد تومانی از مناطق کم برخوردار با چاشنی تولید دانش بنیان

0 نظر

ارسال نظر

capcha