پیام قدردانی فرمانده سپاه شهرستان بابل از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

پیام قدردانی فرمانده سپاه شهرستان بابل از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری آریا- پیام قدردانی فرمانده سپاه شهرستان بابل ازحضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن.        
به گزارش خبرنگارآریادرشهرستان بابل: درپیام قدردانی فرمانده سپاه شهرستان بابل ازحضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به شرح ذیل آمده است.

باردیگر صدای گام های استوار، همت سترگ، عزم راسخ و قلبهای مملو از شور و ایمان شما مردم متدین و ولایتمدار شهرستان بابل در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، آن را به تجلی گاه و آوردگاه باشکوه و عظمت در برابر زیاده خواهی دشمنان انقلاب و نظام تبدیل کرد.   
حضور وحدت آفرین اقشار مختلف مردم فهیم و قدرشناس شهرستان بابل در این حماسه، اقیانوسی بیکران از ایمان، همدلی و همبستگی و پیوند دوباره ملت با نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.           
بدون شک حضور پرشور و درخور تحسین شما ولی نعمتان اصلی انقلاب در لبیک به منویات مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری از تاریخ حماسه آفرینی های شما را رقم زد و با حضور گسترده و وصف ناپذیر خود تمامی دسیسه ها و نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی و آشکار ساختید. 
اینجانب ضمن بزرگداشت ایام فجرچهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند و افتخار آمیز انقلاب اسلامی از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم شهید پرور شهرستان بابل که در راهپیمائی شکوهمند یوم الله 22 بهمن با حضور آگاهانه ضمن نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت مردم استان که در حقیقت تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.           
سرهنگ پاسدار مهرداد بابایی فرمانده سپاه شهرستان بابل          

اخبار مرتبط

پیام آیت الله العظمی جوادی آملی در پی پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح علیه اسراییل / این طلیعه فتح است

سردار تنگسیری: مسئول برقراری امنیت در خلیج فارس، ایران و کشور‌های مسلمان منطقه هستند / کشور‌های فرامنطقه‌ای هیچ مسئولیتی ندارند

0 نظر

ارسال نظر

capcha