افتتاح دو طرح در قائم شهر به مناسبت دهه فجر

افتتاح دو طرح در قائم شهر به مناسبت دهه فجر

خبرگزاری آریا- مدیر دفتر مشارکت های مردمی و طرح های زودبازده شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران ازاحداث یک سردهنه زراعی و بازسازی یک سازه در شهرستان قائم شهر خبر داد.

 به گزارش خبرنگارآریادرساری، رضا رسولی گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه فجر سردهنه زراعی روستای خطیرکلا شهرستان قائم شهر امروز با حضور فرماندار و جمعی از مدیران این شهرستان، خانواده شهدا و کشاوزران منطقه افتتاح گردید.

وی گفت: این طرح با هدف بهبود تأمین آب حدود 300 هکتار اراضی کشاورزی روستاهای خطیر کلا، باغدشت و  واکی کلا، جلوگیری از افت بستر رودخانه، کاهش ریسک تخریب ناشی از سیلاب و با اعتبار 20 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

رسولی ادامه داد: بازسازی سازه حاجیکلا و احداث سازه تثبیت بستر در پایین دست آن نیز از دیگر طرح هایی بود که همزمان با این طرح و با اعتبار 120  میلیارد ریال در شهرستان قائم شهر افتتاح شد.

وی افزود: این طرح شامل دراپ مایل و حوضچه مستغرق از جنس سنگ ‌و ملات با رویه بتن مسلح به طول 60 متر ، ریپ رپ بعد از حوضچه ، برید عرضی به طول 60 متر ، دیوار بتن مسلح طرفین به طول 72 متر و سازه تثبیت بستر سنگ و ملات در پایین دست به طول 83 متر  ، طی دو فاز اجرایی گردید.

اخبار مرتبط

دیدار مسوولین شهرستان سواد کوه شمالی با خانواده های شهدا در اولین روز از دهه فجر

جشنواره موسیقی فجر راهی ۱۴ استان کشور می‌شود

بهره‌برداری از ۲۲۰ طرح به مناسبت دهه فجر در ساری

0 نظر

ارسال نظر

capcha