افتتاح سه پروژه کشاورزی با اعتبار 300 میلیاردی در جویبار

افتتاح سه پروژه کشاورزی با اعتبار 300 میلیاردی در جویبار

خبرگزاری آریا- مدیر جهاد کشاورزی جویبار گفت: بمناسبت گرامیداشت دهه فجر سه پروژه کشاورزی در این شهرستان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درجویبار، محمدمهدی عباس زاده اظهار کرد: بمناسبت گرامیداشت ایام اله دهه مبارک فجرT سه پروژه کشاورزی در شهرستان جویبار افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.      
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار افزود: این پروژه ها شامل 2 طرح بسته بندی برنج (سورتینگ) و یک طرح زهکشی زیرزمینی لاریم به طول 20 کیلومتر است که با اعتبار 299 میلیارد و 988 میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه پروژه زهکشی زیرزمینی به عنوان یکی از طرح‌های قابل افتتاح جهاد کشاورزی این شهرستان در این ایام است، تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح در سال 1399 با حجم کار 20 کیلومتر و با اعتبار 49 میلیارد و 988 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی در 50 هکتار از اراضی کشاورزی روستای لاریم شروع شد. 

عباس زاده افزود: دو طرح بسته بندی برنج (سورتینگ ) از دیگر طرح های قابل افتتاح دهه فجر است که با اعتبار 250 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار تصریح کرد: یک طرح بسته بندی با 100 میلیارد ریال اعتبار از محل آورده متقاضی و اشتغالزایی برای 4 نفر بطور مستقیم در روستای آستانه این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.
وی گفت: یک طرح بسته بندی دیگر نیز با اعتبار 150 میلیارد ریال با اشتغال 5 نفر بطور مستقیم در روستای سروکلا این شهرستان در دهه فجر بهره برداری می شود. 

اخبار مرتبط

زهکشی 130 هکتار اراضی کشاورزی گلوگاه/ هزینه 70 میلیاردی

مازندران نیازمند سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی است

16 میلیارد تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در نور پرداخت شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha