دانشجویان پزشکی وقف مردم هستند

دانشجویان پزشکی وقف مردم هستند

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در بازدید از خوابگاه دخترانه دانشجویان پزشکی، گفت: دانشجویان پزشکی وقف مردم هستند.

به گزارش ایسنا؛ دکتر عبدالرضا پازوکی در بازدید از خوابگاه دخترانه آمل واقع در خیابان شریعتی تهران، اظهار کرد: پدر و مادرهای دانشجویان پزشکی، آنان را وقف مردم کرده اند و دانشجویان پزشکی باید قدر این نیت خیر را بدانند.

وی با بیان اینکه قدر فرصت های خود را برای یادگیری بدانید، افزود: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران با تلاش و لطف خداوند می توانند برای تمام کشور مرجع باشند.

پازوکی با تاکید بر اهمیت کیفیت آموزش های در دوره پزشکی عمومی، ادامه داد:  گستردگی علوم مختلف از جمله پزشکی موجب شده تا در مقاطع تخصص و فوق تخصص گوشه ای از این دانش وسیع را انتخاب و بیاموزید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران همچنین تاکید کرد: دانشجویان پزشکی در حوزه کارآفرینی و پاسخگویی به نیازهای جامعه باید پیشقدم باشند.

دکتر دکتر عبدالوهاب برادران؛ سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز اظهار کرد: دو هزار و ۴۹۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران در خوابگاه های دانشجویی زندگی می کنند.

وی افزود: نزدیک به یک و هزار و ۲۰۰ نفر از این تعداد را دانشجویان خانم تشکیل می دهند و جمعیت دانشجویان پزشکی خانم حدود ۳۵۰ نفر است.

برادران گفت: ۱۵۱ نفر از دانشجویان پزشکی خانم در خوابگاه آمل، ۱۰۰ نفر در خوابگاه مطهری و ۹۰ نفر در خوابگاه نوید زندگی می کنند.

وی با اشاره به اهمیت کیفیت زندگی دانشجویی در خوابگاه ها، خاطرنشان کرد: مشکلات خوابگاه های دانشجویی با کمک دانشجویان قابل حل است و همکاران بنده در مدیریت دانشجویی تمام تلاش خود برای رفع کمبودها به کار می گیرند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در ادامه دانشجویان به بیان برخی از مشکلات خوابگاه آمل پرداختند؛ قدیمی بودن ساختمان و نبود آسانسور، کوچکی، نور و تهویه نامناسب برخی از اتاق ها، کمبود امکانات در سالن ورزش، کیفیت غذا و ... از موضوع های مطرح شده از سوی دانشجویان بودند.

اخبار مرتبط

هشدار دانشگاه علوم پزشکی درباره افزایش جمعیت سگ‌های ولگرد

0 نظر

ارسال نظر

capcha