ورزشگاه فوتبالی آمل در دست انداز اعتبار

ورزشگاه فوتبالی آمل در دست انداز اعتبار

همکاری نکردن مالکان وشاکیان حقوقی که ادعای مالکیت بخشی از زمین این ورزشگاه را داشتند سبب شد تا ساخت ورزشگاه شهیدچمران آمل طولانی شود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رییس اداره ورزش وجوانان آمل در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان از طرح‌های ورزشی این شهرستان گفت: استادیوم پنج هزار نفری شهید چمران آمل به عنوان تنها ورزشگاه فوتبالی این شهرستان که سال ۱۳۸۴ آغاز شد، فاز نخست آن پس از ۱۷ سال، ۲۵ بهمن پارسال با حضور معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن این وزارتخانه به بهره‌برداری رسید.
سیدغلامرضا رضوی افزود: ساخت این ورزشگاه و تکمیل آن در سال‌های اخیر که به یکی از مطالبات اصلی مردم و ورزشکاران شهرستان آمل تبدیل شده بود ،در فازنخست این ورزشگاه ، شامل پوشش چمن مصنوعی ، سکو، رختکن و سرویس‌های بهداشتی حدود ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
رضوی با بیان اینکه همکاری نکردن مالکان وشاکیان حقوقی که ادعای مالکیت بخشی از زمین این ورزشگاه را داشتند موجب شد تا ساخت ورزشگاه شهیدچمران آمل طولانی شود خاطرنشان کرد: تکمیل فاز‌ نخست شامل پراژکتور‌های ورزشگاه ، VIP و سیستم‌های داخلی ورزشگاه که با همکاری شرکت توسعه وتجهیز اماکن ورزشی کشور عملیاتی  می شود، به ۳۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
رئیس اداره ورزش وجوانان آمل با اشاره به اینکه بخشی از تاخیر حدود یکساله برای تجهیز برنامه‌های تکمیلی فاز نخست ورزشگاه شهیدچمران آمل، تاخیر در تأمین اعتبار پیش بینی شده و جابجایی پیمانکار بودکه با انتخاب پیمانکار جدید این وضعیت بهتر و تسریع خواهد شد ابراز امید واری کرد: با بازدید سجادی ،وزیرورزش وجوانان و پیگیری‌های حاجی پور نماینده مردم شهرستان آمل درمجلس شورای اسلامی ،اعتبار مورد نیاز این بخش تامین و ورزشگاه هرچه سریعتر تجهیز و بهره برداری شود.

اخبار مرتبط

مشخص شدن زمان افتتاح ورزشگاه وطنی

آماده شدن ورزشگاه شهید وطنی پیش از شروع لیگ برتر

تکنولوژی روز دنیا در ورزشگاه وطنی

0 نظر

ارسال نظر

capcha