کارگاه آموزشی نشریات دانشجویی دانشگاه مازندران برگزار شد

کارگاه آموزشی نشریات دانشجویی دانشگاه مازندران برگزار شد

خبرگزاری آریا- به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگا، کارگاه آموزشی نشریات دانشجویی دانشگاه مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگارآریادرشهرستالن بابلسر، کارگاه آموزشی نشریات دانشجویی دانشگاه با حضور دکتر مرتضی علویان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در تاریخ 30 آبان 1401 در سالن کنفرانس سازمان مرکزی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این کارگاه که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار گردید، دکتر علویان با تاکید بر اهمیت گسترش نشریات دانشجویی در ساختار فرهنگی دانشگاه، ابراز امیدواری کرد پس از گذار از دوران کرونا و با همت و پشتکار دانشجویان، شاهد توجه بیشتر انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی و اجتماعی به بخش نشریات باشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با اشاره به تصویب شیوه‌نامه نشریات دانشجویی و هم‌چنین ایجاد کمیته ارزیابی نشریات دانشگاه مازندران در راستای هدف‌مندنمودن پشتیبانی‌ها و بهبود وضعیت کمی و کیفی نشریات انجام شد، بر حمایت و پشتیبانی از نشریات دانشجویی تاکید کرد.

دکتر مهران رضایی مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نیز در این برنامه با تاکید بر ضرورت استفاده از سامانه جدید معاونت فرهنگی و اجتماعی(سامانه نگارستان)، از کلیه انجمن‌ها، کانون‌ها، تشکل‌های دانشجویی و دست‌اندرکاران حوزه نشریات خواست در راستای تسریع و تسهیل امور اداری خود از طریق سامانه مذکور به آدرس:  negarestan.umz.ac.ir اقدام نمایند.

در ادامه جلسه، دکتر اکبری(مدرس کارگاه) ضمن بیان تاریخچه نشریات دانشجویی و اهمیت این‌گونه نشریات، به تدریس مباحث تخصصی حوزه نشریات از جمله قالب خبر، قالب مصاحبه، قالب گزارش، گرافیک مطبوعاتی و ... پرداخت.

یادآور می‌شود: این کارگاه که با حضور مدیران مسوول، سردبیران و دانشجویان علاقه‌مند به مباحث روزنامه‌نگاری برگزار شد.

اخبار مرتبط

جلسه هیئت رئیسه دانشگاه مازندران برگزار شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha