مازندرانی‌ها، منتظر آغاز دیدار‌های ایران در جام جهانی

مازندرانی‌ها، منتظر آغاز دیدار‌های ایران در جام جهانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از دیشب با دیدار افتتاحیه قطر و اکوادور و با برتری ۲ بر ۰ اکوادوری‌ها آغاز شد.


تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران که در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز همگروه است امروز و از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به مصاف انگلیس می‌رود.


مردم ورزش دوست مازندران منتظر آغاز دیدار‌های ایران در جام جهانی هستند. حضور چهار بازیکن مازندرانی در تیم ملی کشورمان موجب شده مازندرانی ها؛ بی صبرانه منتظر سوت آغاز بازی ایران باشند.

رامین رضاییان (ساری)، شجاع خلیل‌زاده (بهنمیر)، مرتضی پورعلی‌گنجی (بابل) و ابوالفضل جلالی (آمل) چهار بازیکن مازندرانی هستند که در جام حهانی ۲۰۲۲ قطر حضور دارند.

تیم ملی فوتبال ایران که پس از جام‌های جهانی ۱۹۷۸، ۱۹۹۸، ۲۰۰۶، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ برای ششمین بار در جام جهانی حضور دارد به دنبال بازی‌های درخشان و نتیجه خوب است تا بار دیگر قدرت خود را به جهانیان نشان دهد.


تیم ملی که در دوره گذشته جام جهانی روسیه با یک برد و یک تساوی و کسب ۴ امتیاز از صعود بازمانده بود امسال می‌خواهد با قدرت جنگندگی و تاکتیک بالا، برای نخستین بار از گروه خود به دور بعدی صعود کند.


تیم کشورمان در دو دیدار دیگر این گروه روز‌های ۴ و ۸ آذرماه به مصاف ولز و آمریکا می‌رود.


دانش‌آموزان و معلمان از علاقمندان همیشگی بازی‌های فوتبال ملی هستند از این رو تمامی مدارس شیفت بعد از ظهر در این استان، امروز یک ساعت پیش از بازی ایران و انگلیس، یعنی ساعت ۱۵:۳۰ تعطیل می‌شوند.

این بازی بصورت مستقیم از شبکه سه سیما برای علاقمندان پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

پایان یک شایعه درمورد تیموریان/ مربی تیم ملی به قائمشهر رفت

اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی کبدی بزرگسالان و جوانان

۸ فرنگی کار مازندرانی در اردوی تیم ملی

0 نظر

ارسال نظر

capcha