کشف 30 دستگاه تولید ارز دیجیتال در میاندورود

کشف 30 دستگاه تولید ارز دیجیتال در میاندورود

خبرگزاری آریا-جانشین انتظامی شهرستان میاندورود در استان مازندران از کشف 30 دستگاه تولید ارز دیجیتال به ارزش 20 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ شهرام باقری گلوردی گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یکی از مناطق روستایی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان و پلیس اقتصادی استان مازندران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل اعلام شده، 30 دستگاه تولید ارز دیجیتال در حال فعالیت را کشف کردند.
جانشین انتظامی شهرستان میاندورود با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی تجهیزات کشف شده را بالغ بر 20 میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این راستا 2 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ باقری با اشاره به مصرف بیش از اندازه انرژی توسط دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال از شهروندان خواست چنانچه اخباری در راستای راه اندازی دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال کسب کردند از طریق فوریت‌های پلیسی 110 موضوع را با ما در میان بگذارند.

اخبار مرتبط

در جستجوی یک مشت دلار؛ بدهی ارزی ۶۲ صادرکننده مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha