هیچ‌گونه قطعی برق در بخش خانگی و تجاری نداریم

هیچ‌گونه قطعی برق در بخش خانگی و تجاری نداریم

خبرگزاری آریا- مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران ،به مناسبت هفته دولت، 110 پروژه حوزه برق با 340 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری به بهره برداری می‌رسد.

دبه گزارش خبرنگار آریادفترمازندران درساری، سیدکاظم حسینی کارنامی امروز دوشنبه در نشست با خبرنگاران از بهره‌برداری 110 پروژه با اعتبار 340 میلیارد ریال در هفته دولت در مازندران خبر داد.       
وی قیمت تمام شده برق برای مشترکان را 800 تومان اعلام کرد و افزود: امسال 98 درصد از مشترکان مازندرانی زیر الگوی مصرف بودند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه هیچ‌گونه قطعی برق در بخش خانگی و تجاری نداریم، گفت: امسال افزایش قیمت برق اعمال نشد.      
حسینی کارنامی به سرقت کابل برق اشاره و اینکه امسال افزایش نسبی در سرقت داشتیم، افزود: برای کاهش سرقت با تمهیدات اتخاذ شده 550 کیلومتر از سیم مسی برق جمع‌آوری و سیم کابلی جایگزین شد امسال نیز 1500 کیلومتر در دستور کار شرکت توزیع برق قرار گرفت.         
وی شمار مشترکان توزیع برق مازندران را یک میلیون و 500 هزار مشترک عنوان کرد و افزود: از این تعداد 150 هزار مشترک خانگی و کمتر از یک درصد صنعتی است.
حسینی کارنامی ادامه داد: همچنین 49درصد برق توسط مشترکان خانگی مصرف می‌شود.     
وی توسعه و بهسازی شبکه توزیع برق برای رفع مشکلات و تدوام خدمات‌رسانی به مشترکان در استان را ضروری دانست.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به اجرای طرح‌های زیرساختی برای تامین برق در حوزه‌های مختلف صنعتی، خانگی و خدماتی در استان گفت: در یک سال گذشته حدود 40 میلیارد تومان برای توسعه شبکه های توزیع برق استان هزینه شده است

اخبار مرتبط

احداث پست برق 20/63 کیلوولت در 2 شهرک صنعتی مازندران در حال انجام است

0 نظر

ارسال نظر

capcha