مدال نقره بر گردن کشتی گیر مازندرانی در لهستان

مدال نقره بر گردن کشتی گیر مازندرانی در لهستان

ه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مسابقات ۴ وزن نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی لهستان دیشب در ورشو به پایان رسید و علی اصغر سام دلیری کشتی گیر مازندرانی کشورمان در وزن ۶۳ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

در مسابقات ۴ وزن نخست مصطفی رضایی در وزن ۶۰ کیلوگرم و علی اصغر سام دلیری در وزن ۶۳ کیلوگرم، دو تن از کشتی گیران مازندرانی تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان به میدان رفتند که علی اصغر سام دلیری به مدال نقره دست یافت.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم مصطفی رضایی در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب گئورگ غریبیان از ارمنستان شد. وی در دور دوم با نتیجه ۵ بر صفر مقابل بغداد حسین از مصر به پیروزی رسید و در دور سوم با نتیجه ۷ بر ۶ مقابل چن ونجی از چین شکست خورد و نهم شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم علی اصغر سام دلیری در دور نخست با نتیجه ۸ بر ۴ مقابل اریک بگ از مجارستان به پیروزی رسید. وی در مبارزه بعد با نتیجه ۹ بر ۵ مقابل آرنوات رضوان از رومانی به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. دلیری در دیدار فینال با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب تینار شارشنبکوف از قرقیزستان شد و به مدال نقره رسید.

رده بندی نفرات برتر:

۵۵ کیلوگرم: ۱- یو شیوتانی (ژاپن) ۲- جیاهو لیو (چین) ۳- اولان مورتابک اولو (قرقیزستان) و رادیک مکرتچیان (ارمنستان)
۶۰ کیلوگرم: ۱- کنیچیرو فومیتا (ژاپن) ۲- ژولومان شارشنبکوف (قرقیزستان) ۳- هودنگ تانگ (چین) و لیگیو کائو (چین) ... ۹- مصطفی رضایی (ایران)
۶۳ کیلوگرم: ۱- تینار شارشنبکوف (قرقیزستان) ۲- علی اصغر سام دلیری (ایران) ۳- نیکولای ویچف (بلغارستان) و رضوان آرنوات (رومانی)
۶۷ کیلوگرم: ۱- اسلاویک گالستیان (ارمنستان) ۲- کیوتارو سوگابه (ژاپن) ۳- هوسیوتو (چین) و مت نمس (صربستان)

در مسابقات ۶ وزن دوم نیز که از بعد از ظهر امروز یکشنبه آغاز می‌شود، محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم، محمدحسین محمودی در وزن ۸۲ کیلوگرم و محمدهادی ساروی دلاور مازندرانی در وزن ۹۷ کیلوگرم به میدان می‌روند.

اخبار مرتبط

شانس زیاد غول مازندرانی برای تصاحب مدال طلا!

راه‌اندازی نخستین دفتر انجمن کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

حضور ۶ مازندرانی در مسابقات کشتی فرنگی آسیا

0 نظر

ارسال نظر

capcha