قدردانی دبیر اجرایی خانه کارگر از ابطال مصوبه افزایش ده درصدی حقوق بازنشستگان

قدردانی دبیر اجرایی خانه کارگر از ابطال مصوبه افزایش ده درصدی حقوق بازنشستگان

نصرالله دریابیگی (دبیر اجرائی خانه کارگر و مسئول کانون بازنشستگان مازندران) به مناسبت ابطال مصوبه هئیت دولت در خصوص افزایش ده درصدی مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در پیامی نوشت: «خبر کاهنده بخشی از آلام و درد جانکاه عارض شده بر جامعه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در ابطال مصوبه هیئت وزیران در موضوع تضییع حقوق بازنشستگان از سوی دولت توسط هیئت تطبیق  مقررات مجلس شورای اسلامی ساعاتی قبل واصل و استماع شد.

 به یقین این موفقیت مرهون تلاش مستمر و خستگی‌ناپذیر مجاهد مردانی‌ست که سختکوش و عاشق خدمت به جامعه بازنشستگی عضو صندوق سازمان تامین اجتماعی و در راس آن سردار بزرگ این راه خطیر جناب حاج علیرضا محجوب، رئیس و اعضای فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، رئیس و اعضای هیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان کشور، رئیس و اعضای هیئت مدیره اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، ریاست و اعضای کمیسیون اجتماعی، ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، رئیس و اعضای هیئت مدیره کانون‌های بازنشستگان و دبیران و اعضای هیأتهای اجرایی خانه‌های کارگر سراسر کشور  می‌باشد. موفقیت بزرگتر اتحاد و وحدت و انسجام شکل گرفته در این راه در جمع بازنشستگان در مطالبه‌گری حق و حقوق خود از قوای مجریه و مقننه به منطقی‌ترین روش ممکن بوده است که در این دو ماهه اخیر به بهترین شکل ممکن و با کمترین هزینه به نتیجه رسیده است.

اینجانب بر خود واجب می‌دانم تا اصالتاً از سوی خود و به نمایندگی از سوی اعضای خانه کارگر و عزیزان همکارم در هیئت مدیره کانون‌های بازنشستگان و مستمری بگیران شهرستان‌ها و مرکز استان مازندران، صمیمانه‌ترین سلام و درود و تشکر و سپاس خود را محضر همه آنانی که در این راه مارا یاری نمودند تقدیم و عرضه نمایم.

 درود خداوند بر همه دلسوختگان طریق خدمت به جامعه بیمه شده و بازنشسته که ایام سختی را در این دوران سپری می نمایند. ایام عزت و موفقیت مستدام باد.»                                         

اخبار مرتبط

اخراج کارگران قبل از افزایش حقوق هم اتفاق می‌افتاد/ مخالفت با افزایش حداقل دستمزد کارگران بی‌انصافی است

0 نظر

ارسال نظر

capcha