سارقان صندوق امانات بانک ملی چطور دوربین ها و آژیر را قطع کردند

 سارقان صندوق امانات بانک ملی چطور دوربین ها و آژیر را قطع کردند

یکی از اعضای باند سرقت از صندوق امانات بانک ملی جوانی 35 ساله است که در گفتگویی جزئیات بیشتری از پشت پرده این سرقت هالیوودی را برملا کرد. آنطور که او می گوید سارقان از مدتها قبل این بانک را زیر نظر داشته اند.

یکی از سرکردگان باند حدوداً 35ساله است. او می‌گوید: سال گذشته پس از آنکه به بانکی در قائمشهر دستبرد زدیم، به تهران فرار کردیم اما در اینجا دستگیر شدیم و به زندان افتادیم. اما بعد با وثیقه آزاد شدیم و تصمیم گرفتیم به بانکی در تهران دستبرد بزنیم. ماه‌ها بود که روی نقشه کار می‌کردیم و هر روز به بانک‌های مختلف رفته و رصد می‌کردیم تا اینکه ابتدا بانک تجارت را انتخاب کردیم. وقتی متوجه شدیم در بانک نگهبان نیست در تعطیلات عید فطر با پریدن از روی دیوار وارد حیاط شدیم و با تجهیزاتی که داشتیم به بانک ورود کردیم اما نتوانستیم آژیر خطر را از کار بیندازیم و از ترس فورا آنجا را ترک کردیم. اما خیالمان راحت بود که چهره ما شناسایی نشده چون صورت‌هایمان را پوشانده بودیم و سعی می‌کردیم مقابل دوربین نرویم.

وی ادامه می‌دهد: پس از ناکامی در آن سرقت دست از کار نکشیدیم و پس از جست‌و‌جوی فراوان بانک ملی شعبه دانشگاه را برای دستبرد انتخاب کردیم. یکی از ما به‌عنوان فردی که می‌خواهد صندوق اجاره کند وارد بانک و قسمت صندوق امانات شد و توانستیم به آنجا اشراف پیدا کنیم. تا اینکه تعطیلات خرداد رسید و ما که مطمئن بودیم کسی در بانک نیست. نصف شب پس از پریدن از روی دیوار وارد بانک شدیم.

اخبار مرتبط

تشکیل کارگروه مشترک هماهنگی سیاست‌های ارزی بانک مرکزی و سازمان توسعه تجارت

0 نظر

ارسال نظر

capcha