آغاز نهضت آسفالت راه‌های روستایی در قائم‌شهر

آغاز نهضت آسفالت راه‌های روستایی در قائم‌شهر

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قائم‌شهر گفت: عملیات اجرایی آسفالت راه روستایی سوخته‌کلا - هلی‌دشت در شهرستان قائم‌شهر در حال اجراست.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، مصطفی امیری سوادکوهی اظهار داشت: پروژه روکش آسفالت راه روستایی سوخته‌کلا-هلی‌دشت آغاز شده که در مرحله اول ۲کیلومتر و ۵۰۰ متر از این راه به صورت رفت‌وبرگشت، روکش آسفالت انجام شد.
 
مصطفی امیری سوادکوهی با تاکید بر پیگیری‌های فرماندار قائم‌شهر و نمایندگان مردم در مجلس جهت اجرای این پروژه ، افزود: با توجه به تاکید مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، در فاز بعدی بخش دیگری از جاده‌های روستایی شهرستان ، بهسازی و روکش آسفالت خواهد شد.
 
امیری تصریح کرد: به صورت مستمر راهداران پرتلاش در جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی شهرستان به لکه‌گیری آسفالت می‌پردازند تا جاده‌های امن‌تری در اختیار مردم باشد.
 
امیری به اجرای منظم پاکسازی حریم‌ جاده‌ها توسط راهداران قائم‌شهر اشاره کرد و افزود: راهداران هر روزه اقدام به پاکسازی حریم جاده‌ها می‌کنند اما برای نگه داشتن یک جاده زیبا نیاز به همکاری مردم است لذا امیدواریم نریختن زباله در کنار جاده به صورت یک فرهنگ ، نهادینه شود.
 
مصطفی امیری در پایان افزود: با تاکید مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، عملیات اجرایی ساخت پل سوخته‌کلا شدت گرفته است و امیدواریم در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد.

اخبار مرتبط

97 درصد از جمعیت روستایی مازندران از راه آسفالته برخوردارند

0 نظر

ارسال نظر

capcha