خروج تمامی نیروهای آمریکایی از منطقه انتقام سخت است

خروج تمامی نیروهای آمریکایی از منطقه انتقام سخت است

به گزارش مازندروز به نقل از مهر، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی ظهر دوشنبه در دیدار فرماندهی و کارکنان مرکز آموزش تخصصی شهید قاسمیان یگان‌های ویژه با تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و هم رزمانش اظهار داشت: ویژگی سردار سلیمانی برای ما الگو است و مربوط به شخص خاصی نیست و ویژگی که رهبری در خصوص سردار سلیمانی فرمودند این است مبارز با اشرار شیاطین بوده است.

وی عنوان کرد: سردار با فتنه داعش، النصر و صهیونیست‌ها جنگید و حل شما جوانان ویژه باید خود را آماده مبارزه با جنود اشرار و مزدوران آمریکایی و اسرائیلی در داخل و در منطقه کنید.

وی با اظهار اینکه ویژگی بعدی سردار سلیمانی این بود که توسط بدترین و شقی‌ترین افراد به شهادت رسید افزود: در سرزمین ترورهای زیادی توسط منافقان، بعثی های عراق و وابستگان شیطان بزرگ صورت گرفته است و سپس نسبت به ایجاد داعش، طالبان و النصره در منطقه اقدام کردند.

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه ما در مقابل همه وحشیگری‌ها ایستاده‌ایم افزود: وقتی دشمن دید که دیگر نمی‌تواند با نوچه ها و وابسته‌ها جلوی عزت ایران را بگیرد خود شیطان بزرگ آمریکا وارد میدان شد و امروز دنیای استکبار از وابستگان و نوچه ها خسته شده و خودش وارد میدان شده است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ما انتقام سختی خواهیم گرفت گفت: حتی اگر ترامپ را بکشیم باز نمی‌توان انتقام سردار سلیمانی را گرفت و تنها انتقام، رفتن تمامی نیروهای شیطان بزرگ آمریکا از منطقه است.

وی با اشاره به مصوبه مجلس عراق مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی گفت: باید زمینه اخراج آمریکا از کل منطقه فراهم باشد و در این شرایط برخی افراد در داخل هنوز دنبال مذاکره با آمریکا هستند.
نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: باید درس مبارزه با شیاطین و اشرار، درس اخلاص و ایثار، شهادت و شهادت طلبی را از سردار سلیمانی آموخت، او تمام معادلات نظامی و جنگی را در منطقه عوض کرد وبرهم زد.

اخبار مرتبط

لائینی پس از شرکت در انتخابات:آینده امروز مملکت بیش از پیش به حضور مردم در این عرصه نیاز دارد

اقدام آمریکا مصداق تروریست بین المللی

0 نظر

ارسال نظر

capcha