مازندران ۹۰ پروژه ورزشی نیمه‌تمام دارد

وی گفت : اداره کل ورزش و جوانان مازندران برای تسریع در تکمیل زیرساخت ها و فضاهای ورزشی به دنبال جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و واگذاری این پروژه ها با شرایط پیش بینی شده در قانون به بخش خصوصی است تا تکمیل آنها سرعت بگیرد.
رنگرز افزود : در شرایط فعلی سرانه فضای ورزشی در حوزه مدیریت ورزش و جوانان در استان حدود یک متر مربع است که با تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام می تواند تا ۳۰ درصد افزایش یابد و بخشی از مشکلات زیرساختی ورزشی استان را پوشش دهد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت : این استان سرشار از استعدادها در تمام رشته های ورزشی است و فضاهای و زیرساخت های ورزشی ما نیز باید به نسبت اقبال مردم به ورزش افزایش یابد و برنامه ریزی خوبی با حمایت مدیریت ارشد استان برای جذب سرمایه گذاری خصوصی صورت گرفت.
وی اولویت های برنامه توسعه ورزشی استان را سرمایه گذاری بر روی ورزش همگانی بیان کرد و اظهار داشت : استان مازندران در ورزش حرفه ای و قهرمانی از جایگاه بالایی در حوزه ملی برخوردار است و پایداری در حوزه قهرمانی نیازمند توجه به ورزش های همگانی است.
رنگرز گفت : شاخص های سلامت در مازندران نشان می دهد  که باید زیرساخت های استانی را برای ترغیب مردم به ورزش های همگانی در راستای تامین سلامت جسم و روان تامین کنیم و برنامه اولویت دار ما در استان باید توجه به ورزش های همگانی باشد.
براساس آمار رسمی در هفت ساله دولت تدبیر و امید حدود ۵۰ پروژه ورزشی در استان مازندران با اعتباری افزون بر یک هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید و با تکمیل این فضاهای ورزشی حدود ۳۰ سانتی متر به سرانه فضای ورزشی استان افزوده شد.

در مازندران در مجموع حدود پنج هزار پروژه عمرانی نیمه تمام وجود دارد که برای تکمیل آن افزون بر ۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

اخبار مرتبط

بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha