برکت رضوی چاشنی ۱۰ هزار کمک مومنانه در مازندران

مردم ما با ایثار خود نماد کامل بنی‌آدم اعضای یکدیگر هستند را در مسائل و حوادث مختلف از سیل گرفته تا زلزله و این روزها هم بیماری کرونا به اثبات رساندند و نشان دادند هر اتفاقی بیفتد محال است مهربانی را فراموش کنند.

این روزها که کرونا مشکلات بسیاری برای مردم ایجاد کرده مردم ما با همدلی و مهربانی سعی کردند در کنار همنوعان خود باشند و با این اقدام خداپسندانه دست‌کم از درد و رنج مردم نیازمند بکاهند.

از هر گروهی آمدند، گرو‌ه‌های جهادی، سازمان‌های خیریه و مردم‌نهاد، بسیجیان و همچنین خادم‌یاران که در نوع خود سنگ تمام گذاشتند و در این گزارش به خدمات خادم‌یاران رضوی اشاره می‌کنیم.

مسؤول امور محرومیت‌زدایی نمایندگان آستان قدس رضوی در این‌باره در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: به‌مناسبت ولادت باسعادت کریم اهل بیت و در پی منویات مقام معظم رهبری به‌منظور مواسات و همدلی و کمک مومنانه در استان، نمایندگی آستان قدس در مازندران اقدام به تهیه و توزیع سبدهای معیشتی به ارزش حداقل ۲۰۰هزار تومان کرده است.

رضا آزادی‌کناری با بیان اینکه این کمک‌ها تا پایان هفته جاری به اتمام خواهد رسید، افزود: در این کار خداپسندانه و ارزشمند که به نیابت از امام رضا(ع) به نام سفره مهربانی انجام می‌شود در هر شهرستان سهمیه‌هایی برای آنان در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: ۵۰ درصد هزینه سبدهای معیشتی توسط آستان قدس به عنوان برکت این سفره و بقیه توسط خادمیاران در شهرستان‌ها تهیه و به این سبد اضافه می‌شود.

مسؤول امور محرومیت‌زدایی نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران بیان کرد:  تا پایان هفته جاری این سفره ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی یک‌میلیارد تومان بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

آزادی‌کناری با اعلام اینکه در ماه‌های اسفند و فروردین ماه که اوج شیوع بیماری کرونا بوده خادم‌یاران آستان قدس رضوی ۳ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند، خاطرنشان کرد: این کمک‌ها شامل سبد معیشتی، امور درمانی و سایر بوده است.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha