اهدای 5.5 میلیارد ریال کمک نقدی به خانواده‌های زندانیان مازندرانی

اهدای 5.5 میلیارد ریال کمک نقدی به خانواده‌های زندانیان مازندرانی

به گزارش مازندروز،  علی استادی در حاشیه دیدار با خانواده های زندانیان اظهار کرد: کمک‌های مومنانه و خیرخواهانه مقام معظم رهبری به خانواده‌های زندانیان موجب نشاط و دلگرمی خانواده‌های بی‌سرپرست شد.

وی افزود: در نخستین روزهای ماه مبارک رمضان بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ کارت هدیه به ارزش بیش از ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به خانواده‌های زندانیان نیازمند اعطا شد.

استادی تصریح کرد: کمک‌های مقام معظم رهبری که با مساعدت سازمان بنیاد مستضعفان به استان اختصاص یافت در شهرستان‌های مختلف به دست خانواده زندانیان رسید. 

این مسؤول خاطرنشان کرد: رسیدگی به وضعیت خانواده‌های زندانیان یک تکلیف انسانی برای همه مردم است و مدیران دستگاه‌های اجرایی، متمولین و خیرین استان هم باید در ماه ضیافت الهی نگاه متفاوتی نسبت به خانواده‌های زندانیان داشته باشند. 

وی با اشاره به سخنان ائمه اطهار و بزرگان دین بیان کرد: کمک به انسان‌های نیازمند و معسر همواره از سوی امامان و ائمه اطهار مورد توجه خاص قرار داشت و ما هم باید با پیروی از سیره نورانی اهل البیت در این امر کوشا باشیم . 

استادی اضافه کرد: تعداد زیادی از زندانیان به صورت ناخواسته و بدون شناخت دست به کاری می‌زنند که نتیجه آن در دستگاه قضا جرم محسوب شده و روانه زندان می شوند، این خانواده‌ها نیاز به کمک و دستگیری دارند و فرزندانشان باید مورد حمایت قرار گیرند.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha