اعتراض باشگاه نساجی مازندران از ۲ بازیکن سابق خود در سازمان لیگ به جایی نرسید.

اعتراض باشگاه نساجی مازندران از ۲ بازیکن سابق خود در سازمان لیگ به جایی نرسید.

به گزارش مازند روز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان لیگ فوتبال کشورمان با شکایت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مبنی بر استفاده غیر قانونی تیم شهرخودروی مشهد از بازیکنان سابق نساجی از جمله رضا علیاری، حسن جعفری و میلاد سرلک واکنش نشان داد و اعلام کرد اقدام باشگاه شهرخودرو قانونی بوده و این بازیکنان با وجود بندی در قراردادشان مبنی بر فسخ یک طرفه با نساجی مازندران اجازه حضور در تیم‌های دیگر را برای نیم فصل دوم داشته اند.

 

سازمان لیگ در این اطلاعیه متذکر شد: این فسخ یک طرف مجدد که در ۸ دی ۱۳۹۸ انجام گرفته موضوعی است که شاهین شهرداری بوشهر به دلیل عدم اطلاع، اشاره‌ای به آن نداشته است و باشگاه نساجی مازندران نیز بعد از انجام فسخ یکطرفه مجدد این بازیکنان اقدامی در خصوص شکایت کتبی و رسمی انجام نداد.

 

لازم به توضیح است کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ طبق  تبصره ماده ۱۵ آئین نامه که به صراحت اعلام می‌دارد. نقل و انتقالات سازمان لیگ بدون ورود به ماهیت موضوع، فسخ قرارداد را ثبت می‌نماید و مسئولیت آن متوجه شخص متقاضی ثبت است.

 

طبق ادعای باشگاه نساجی شکایت رسمی از این بازیکنان شده بود، اما با توجه به وجود تبصره در آیین نامه این اعتراض به جایی نرسیده است، اما همچنان این باشگاه قائمشهری پیگیر جدایی سه بازیکن خود بوده و اصرار دارد که جدایی این بازیکنان مربوط به نیم فصل اول بوده و اگر جدایی قرار است صورت بگیرد باید با پایان نیم فصل اول اتفاق می‌افتاد. از قرار معلوم تلاش باشگاه نساجی در این پرونده بی نتیجه بوده و باید پیگیری خود را در مورد جدایی این ۳ بازیکن را متوقف کند.

اخبار مرتبط

تقلای قعر نشینان لیگ برتر فوتبال برای بقا / اضطراب سقوط برای نساجی قائمشهر

سنت شکنی نساجی در آغاز تمرینات پیش فصل

مدیرعامل نساجی استعفا کرد

0 نظر

ارسال نظر

capcha