اجرای طرح تقاطع غیر همسطح چمازکتی در قائم شهر

اجرای طرح تقاطع غیر همسطح چمازکتی در قائم شهر
طرح تقاطع غیر همسطح چمازکتی در محور چهار راه جویبار کمربندی شمالی قائم شهر با مشارکت و همکاری وزارت راه و ترابری و شهرداری این شهر بزودی اجرایی می‌شود.

شهردار قائم شهر گفت: محور کمربندی شمالی بنام شهیدان سادات نیا یکی از محور‌های پرتردد کشور است که با اجرای این تقاطع غیر همسطح علاوه بر کاهش تصادفات و خسارات باعث سهولت در رفت و آمد‌ها و کاهش و روان شدن بار ترافیکی این محور مهم مواصلاتی در مازندران خواهد شد.

عباس صالح زاده افزود: تقاطع غیر همسطح چمازکتی که قائم شهر را به جویبار و نزدیکترین مسیر به ساحل دریا وصل می‌کند اهمیت زیادی برای شهرستان قائم شهردر بخش گردشگری دارد.

او گفت: تقاطع غیر همسطح چمازکتی در چهار قوس و چهار لوپ بصورت زیر گذر و رو گذر با بهره مندی ازکنار گذر۳۰ متری اجرا می‌شود که با کد ارتفاعی صفر، هیچ مشکلی برای فعالیت‌های اقتصادی کسبه‌های حاشیه طرح نخواهد داشت.

صالح زاده افزود: برای اجرای این طرح با آمادگی و همکاری دستگاه‌ها و شرکت‌های حفار بابت انتقال بموقع تاسیسات ونیز تامین باکس‌های بتنی مورد نیاز چهارونیم در ده (۱۰ × ۴/۵) توسط وزارت و راه ترابری، شهرداری قائم شهر ۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده است.

اخبار مرتبط

آغاز اجرای طرح زمستانه در جاده‌های مازندران

طرح نهضت ملی مسکن در مازندران در فرایند اجرا

اهدای جهیزیه همزمان با سالروز ازدواج امام علی (ع) و فاطمه (س) در قائم شهر

0 نظر

ارسال نظر

capcha