رسانه ملی در گرامیداشت هفته کارگر؛ انتظارات را برآورده نکرد

رسانه ملی در گرامیداشت هفته کارگر؛ انتظارات را برآورده نکرد

نصرالله دریابیگی درگفت وگویی ضمن قدردانی از دبیرکل خانه کارگر و تمامی اعضای ستاد هفته بزرگداشت کارگر برای برگزاری مراسمات متمرکز و گرامیداشت این هفته گفت: گرامیداشت هفته کارگر؛ پاسداشت جامعه شریف کارگری و تجلیل از زحمات انسانهای شریف و بزرگواری است که برای اعتلای صنعت و اقتصاد کشور جان فشانی می کنند.

این فعال کارگری از خدمات و زحمات مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران و اداره کل تامین اجتماعی و تمامی کسانی که برای بزرگداشت هفته کارگر در استان تلاش کردند؛ قدردانی و از همراهی استاندار با برنامه های این هفته و برگزاری نشست ویژه با تشکل های کارگری و صنوف تقدیر کرد.

دریابیگی ضمن تشریح نحوه شکل گیری تشکیلات خانه کارگر و نقش این تشکیلات در پیگیری حقوق جامعه کارگری در طول سال های گذشته گفت: این تشکیلات برخاسته از بطن جامعه کارگری است و هیچ گونه وابستگی حزبی و جناحی نداشته و ندارد و به عنوان یک نهاد غیردولتی صرفاً امورات صنفی کارگران را پیگیری می کند.

دریابیگی از تصمیمات شورای عالی کار در مورد دستمزد 99 انتقاد کرده و گفت: رییس جمهوری محترم  و وزیرتعاون و کاردر بحث افزایش منطقی دستمزد کارگران قول مساعد داده بودند و امروز نگران هستیم که سربازان جبهه های خودکفایی واستقلال کشور انگیزه های لازم را برای تلاش بیشتر نداشته باشند.

او در پایان گفت: انتظار داشتیم صدا و سیمای مرکز مازندران مشارکت خوبی در گرامیداشت هفته کارگرداشته و نقش و جایگاه کارگران درسال جهش تولید را برای افکار عمومی تبیین کند.

وی گفت: جامعه کارگری نجیب و شریف است و مظلومیت کارگران قابل وصف نیست ؛ رسانه ملی بیش از این ها می تواند منعکس کننده این مظلومیت ها باشد.

اخبار مرتبط

فیلم|نحوه اچ دی سازی شبکه های سیما

قدردانی نماینده ولی فقیه در مازندران از کارکنان صداوسیما

0 نظر

ارسال نظر

capcha