رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بابل:

۳۵ واحد مسکونی تحویل مددجویان کمیته امداد بابل شد

۳۵ واحد مسکونی تحویل مددجویان کمیته امداد بابل شد

احمد نیک پور افزود: خانه های ساخته شده برای مدد جویان کمیته امداد ۵۶ متری است که بعد از تکمیل نهایی تحویل این خانواده ها خواهد شد.

وی اظهار داشت: برای احداث این واحدهای مسکونی یک میلیارد ریال کمک بلاعوض به خانواده ها پرداخت می شود و مابقی با ارائه تسهیلات با کارمزد چهار درصد تامین می شود.

رئیس کمیته امداد بابل اضافه کرد: هر خانواده مدد جویی که زمین داشته باشد و بتواند پروانه ساخت بگیرد کمیته امداد، با همکاری سپاه و دولت برای آنها مسکن می سازد.

نیک پور ادامه داد: دولت در قالب طرح نهضت ملی مسکن حمایت های خوبی ارائه می کند که خانواده های مددجویی که واجد شرایط هستند می توانند از آن بهره مند شوند.

وی با بیان این که، خانه ای که کمیته امداد با همکاری سپاه و دولت برای مددجویان احداث می کند به طور حتمی باید داخل بافت و دارای پروانه باشد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تامین زمین برای مدد جویان تحت پوشش به یک مشکل جدی تبدیل شد.

این مقام مسوول تصریح کرد: ۸۶۰ مددجوی کمیته امداد بابل مستاجر هستند که اگر مشکل تامین زمین آنها برطرف شود کمیته امداد ساخت مسکن برای آنها را آغاز خواهد کرد.

شهرستان بابل ۹ هزار و ۶۰۰ خانواده مددجوی تحت پوشش کمیته امداد دارد که به صورت ماهانه بیش از ۹۰ میلیارد ریال مستمری دریافت می کنند.

 

 

اخبار مرتبط

باد شدید سقف ۱۱ واحد مسکونی را با خود برد!

افتتاح 11 خانه محروم در شهرستان ساری/ آغاز به کار دفتر حمایت حقوقی از ایثارگران

اجرای ۲۶۲ برنامه طی هفته بسیج/ ۸ خانه محروم افتتاح می شود

0 نظر

ارسال نظر

capcha