سردار سیاوش مسلمی:

برخی مسئولان شعار فرهنگی می‌دهند ولی عمل فرهنگی ندارند

برخی مسئولان شعار فرهنگی می‌دهند ولی عمل فرهنگی ندارند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مازندروز به نقل از فارس، سردار سیاوش مسلمی شامگاه امروز در مراسم گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن در دانشگاه آزاد آمل، اظهار کرد: مازندران دیار علویان و شهرستان آمل سرزمین هزارسنگر است که پیشینه تاریخی بسیار بزرگ و ماندگاری دارد.

وی با اشاره به تقدیم ۱۳۴ شهید جبهه مقاومت جنگل در شمال کشور، افزود: تعداد ۶۷ شهید در منطقه آمل مربوط به حماسه اسلامی ششم بهمن تا حوادث جنگل هستند که تقدیم انقلاب و اسلام شدند. 
سردار مسلمی با اعلام تقدیم یک هزار و ۲۰ شهید از دیار آمل که هشت شهید از مدافعان حرم اهل بیت بودند، تصریح کرد: باید با مطالعه دقیق و جامع زندگی شهدا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان و رزمندگان در مسیر دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی اشیم.

فرمانده سپاه کربلا مازندران بیان کرد: گرامیداشت و قدرشناسی از شهدا و حماسه آفرینان دفاع مقدس کار بزرگی است که باید بیشتر از گذشته در جامعه برای الگوبرداری و ماندگاری برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه حماسه ۶ بهمن سال ۱۳۶۰ توسط مردم دیار هزارسنگر یک رویداد مهم و اتفاق بسیار موثر در استقرار نظام جمهوری بوده است، خاطرنشان کرد: شهدای زیادی در مسیر استقرار، استمرار و استکمال انقلاب تقدیم کردیم و در این مسیر جانبازان نقش آفرینی داشتند.

مسلمی با اعلام اینکه حماسه ششم بهمن آمل باعث شد تا طومار کمونیست‌ها برای همیشه از ایران برچیده شود، ادامه داد: امام راحل در وصیتنامه سیاسی الهی خود از تنها شهری که نام برد آمل بوده و از مردان و زنان این شهر قدردانی و تشکر کرد همچنین امام امت در مورد منافقان هم فرموده که دیدید مردم آمل چه به روز و روزگارتان آوردند. 

وی با اشاره به اینکه آنچه که امروزه در قالب یادواره و گرامیداشت شهدا برگزار می‌شود یکی از روش‌های مقابله با جنگ تمام عیار دشمنان است، خاطرنشان کرد: مردم آمل همیشه در صحنه و خودجوش در سرمای زمستان سال ۶۰ به میدان آمدند و برگ زرینی از انقلاب را رقم زدند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه مازندران از استان‌های سرآمد در برگزاری یادواره های شهدا در کشور است، متذکر شد: از مسوولان دست اندرکاران فرهنگی گله‌مند هستم که شعار فرهنگی می‌دهند ولی عمل فرهنگی ندارند.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه فرهنگ زیربنا در کشور بوده و دیگر امورات روبنا هستند، گفت: فرهنگ همانند هوایی است که ما در آن تنفس می‌کنیم، اگر انقلاب اسلامی تهی از فرهنگ غنی اسلامی شود خسارت جبران ناپذیر حاصل می‌گردد.

مسلمی با اعلام اینکه خیلی از مسوولان امروز بی تفاوتی نسبت به حوزه فرهنگ و داشته های دفاع مقدس، باورهای اجتماعی و مسائل جنگ به همراه تاکیدات بر گرامیداشت‌ها هستند و اهتمام ندارند، ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در سبک زندگی جوانان ما تاثیر بگذارند؛ رهبر انقلاب بارها بر مساله سبک زندگی اسلامی تاکید داشته‌اند و باید مسوولان این بیانات را پیگیری کنند. 

وی با اعلام اینکه امروز توجه به فرهنگ اصل است و باید آسیب‌ها، تهدیدات و چالش‌های فرهنگی حل شود، متذکر شد: خیلی از مردم به دنبال امیدواری در کشور با حل مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند هرچند باید بدانیم نوع نگرش مردم عوض شده و همه مشکلات را به شکل مادی می‌بینند.

اخبار مرتبط

فرمانده سپاه کربلا: هرجا که اقتضا کند برای خدمت به مردم در کنار دولت هستیم

بسیجیان سپاه کربلا مازندران در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا

انقلاب اسلامی بعد از ۴۱ سال به قله های افتخار رسید

0 نظر

ارسال نظر

capcha