دسترسی۴۹۵۰ خانوار نکایی به خدمات دفتر آی سی تی روستایی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،فلاح سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از افتتاح دفتر آی سی تی روستایی در روستای تازه آباد کلا بخش مرکزی شهرستان نکاء خبر داد و گفت: با افتتاح این دفتر، دسترسی اهالی هفت روستا دنگسرک، زاغمرز، نوذرآباد، برگه، زینوند، خورشید با جمعیتی بالغ ۴۹۵۰ خانوار به خدمات دستگاه‌های اجرایی تسهیل شده و موجبات رضایتمندی مردم و کاهش مراجعات آنان به شهر فراهم خواهد شد.

او گفت:صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت و آی سی تی روستایی با هدف ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی خدمات دهنده استان به دفاتر پیشخوان در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک، ارتقاء سلامت اداری، کاهش مراجعات مردم شهر‌ها و دستگاه‌های خدمات دهنده و جلب رضایت شهروندان می‌باشد.

فلاح گفت: افتتاح دفاتر آی سی تی روستایی با هدف ارائه خدمت به مردم انجام می‌پذیرد و ارائه این خدمات زمینه ساز اعتماد مردم به خدمات غیرحضوری دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های غیردولتی است.

او به تقویت نقش این دفاتر برای توسعه این مناطق با اثرگذاری بر رونق کسب و کار‌های جدید، کمک به افزایش تولید و فروش محصولات و اشتغال پایدار مردم منطقه اشاره کرد.

اخبار مرتبط