مسابقه خاک پاک با محوریت بازی موبایلی خاک

سازمان فضای مجازی سراج با مشارکت مدیریت توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان خوزستان به مناسبت شکست حصر سوسنگرد از مسابقه ی خاک پاک رونمایی کرد.

به گزارش سراج24">سراج24؛ حمد عکام عرب دبیر اجرایی این رویداد در گفتگویی با اعلام کرد: این مسابقه که با همکاری سازمان فضای مجازی سراج، مدیریت توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان خوزستان، معاونت فضای مجازی سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان، کانون پروروش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان و بسیج دانش آموزی استان خوزستان اجرا میگردد با هدف ترویج فرهنگ مقاومت، جهاد و نشر ارزشهای دفاع مقدس به کودکان و نوجوانان و همچنین ترویج فرهنگ استفاده از رسانه های داخلی برگزار خواهد شد.

 

ایشان در ادامه تاکید کردند که علاقمندان بعد از ثبت نام و پس از اتمام فصل سوم بازی  با عنوان "شروع جدال" (اتمام 3 مرحله اول) از صفحه مراحل خود اسکرین شات گرفته  و به لینک ارسال شده در پیامک ارسال کنند.

 

عکام عرب در پایان خاطر نشان کرد: پس از اتمام مهلت شرکت در مسابقه اسکرین شات های ارسالی بررسی و به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

علاقه مندان میتوانند از تاریخ 26 آبان ماه ۱۴۰۰ لغایت 10 آذرماه ۱۴۰۰ به سایت khak.khzfanoos.ir مراجعه فرمایند.

اخبار مرتبط