پیام مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت هفته دولت

مدیرکل شیلات مازندران ، هفته‌ی اول شهریور ماه، در ایام سالروز پرواز دو یار دیرینه امام؛ شهیدان رجایی و باهنر است که در تقویم ایران اسلامی مزین به هفته دولت گشته است.در هفته دولت با همه شهیدان، ایثارگران و جانبازان دولت میثاقی دوباره می‌بندیم که به آرمان‌های روشن و پاک آنان وفادار بمانیم و در به ثمر نشاندن درخت بارور انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

 به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابلسر، درپیام مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت هفته دولت به شرح ذیل آمده است:

ارزش شهیدان رجایی و باهنر به این بود که با مردم بودند و برای مردم خدمت می‌کردند ( امام خمینی ره)

هفته دولت، نمادی از وحدت مردم و دولت بعنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است

تاریخ شکوهمند نظام جمهوری اسلامی ایران که با قدمتی 4 دهه پایه‌های عزت و اقتدار خود را روز به روز مستحکم‌تر می‌نماید، یادآور ماندگار بزرگ مردانی است که سیره، منش و روش آنان، خدمت بی ادعا بود. هفته‌ی اول شهریور ماه، در ایام سالروز پرواز دو یار دیرینه امام؛ شهیدان رجایی و باهنر است که در تقویم ایران اسلامی مزین به هفته دولت گشته است.در هفته دولت با همه شهیدان، ایثارگران و جانبازان دولت میثاقی دوباره می‌بندیم که به آرمان‌های روشن و پاک آنان وفادار بمانیم و در به ثمر نشاندن درخت بارور انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

این هفته فرصت و بهانه ای است تا همه ما خدمتگزاران مردم در دولت، کارنامه حوزه کاری خویش را به مردم قدرشناس ایران اسلامی عرضه داریم و در رفع مشکلات و تقویت توانمندی ها، از آنان بیشتر یاری بجوییم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در استان مازندران تبریک عرض نموده و تحقق آرمان‌های انقلاب را از‌آستان خداوند قادر متعال مسئلت می‌نمایم .امیدوارم که با شفافیت هرچه بیشتر و در راستای پاسخگویی به مردم شریف ایران اسلامی، در جهت کارآمدی بیشتر دولت و نظام گام‌های استواری برداریم.

 هر آنچه خدا خواهد

اخبار مرتبط