همسران جانبازان پرستارانی صبور و مقاوم هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران همسران جانبازان را پرستارانی صبور و مقاوم دانست و گفت: همسران جانبازان بویژه جانبازان عزیز 70 درصد و قطع نخاعی در نگهداری و رسیدگی به یادگاران دوران دفاع مقدس زحمات زیادی را متحمل شدند.

به گزارش مازند روز به نقل از خبرگزاری آریا، هدایت مظلومی چهارشنبه 11 دی ماه به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: حضرت زینب (س) بانوی نیکی‌ها و در صلابت و بردباری اسوه‌ای بی‌بدیل و نمونه بارز حق خواهی بود.
وی با بیان اینکه پرستاران، التیام بخش آلام بیماران و حافظ سلامت جامعه هستند، اظهار داشت: پرستاران با برخورداری از عواطف انسانی، خدمات ارزنده و بی شائبه‌ای به بشریت می‌کنند و این حس انسان دوستانه، پاداش بزرگی برای آنان در نزد خداوند متعال در پی خواهد داشت.
وی همسران جانبازان را پرستارانی صبور و مقاوم دانست و گفت: همسران جانبازان بویژه جانبازان عزیز 70 درصد و قطع نخاعی در نگهداری و رسیدگی به یادگاران دوران دفاع مقدس زحمات زیادی را متحمل شدند و از خود فداکاری و ایثارگری نشان دادند و این عمل نیک آنان قابل تحسین است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: همزمان با میلاد حضرت زینب (س) روز پرستار، تجلیل از همسران معظمه شهدا و ایثارگران با اجرای برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، تجلیل، تکریم و دیدار، قدردانی و تجلیل از زحمات پرستاران بیمارستان‌ها به دلیل ارائه خدمات درمانی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در استان انجام می‌شود.

اخبار مرتبط