تفاهم نامه‌ای در راستای استفاده از ظرفیت‌های هوانوردی مازندران

آموزش و پرورش مازندران در راستای استفاده از ظرفیت‌های هوانوردی با اداره‌کل فرودگاه‌های استان تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
 به منظور آموزش هنرجویان رشته هوانوردی تفاهم نامه همکاری میان اداره کل آموزش و پرورش و فرودگاه‌های مازندران امضا شد.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در آیین امضای این تفاهمنامه گفت : این تفاهم نامه به منظور ایجاد ، گسترش و همکاری آموزشی، پژوهشی ، استفاده بهینه از امکانات ، تاسیسات ، استعداد و توانایی‌های فرودگاه برای رفع نیاز‌های آموزشی و پژوهشی هنرستان غیردولتی هوانوردی اندیشه پرواز در حوزه هوانوردی منعقد و مبادله شد.
علیرضا سعدی‌پور افزود : ۱۲ هنرستان هوانوردی در کشور فعال است که امیدواریم در سال تحصیلی جدید نخستین هنرستان‌های هوانوردی در شهرستان‌های نوشهر و رامسر ایجاد شود.
او گفت : هم اکنون رشته‌های دستیار فنی تعمیر ، نگهداری هواپیما و مهمانداری در هنرستان‌های نوشهر و رامسر آموزش داده می‌شود.
سعدی‌پور افزود : ۵۰ درصد دانش‌آموزان استان تا پایان برنامه ششم توسعه باید در رشته‌های فنی و کاردانش مشغول به تحصیل باشند که تاکنون ۴۱ درصد محقق شد.
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران نیز گفت : ۵۰ درصد پرواز‌های تفریحی و آموزشی سطح کشور فقط در استان انجام می‌شود ، از این رو ظرفیت بسیار بالایی برای گسترش علوم هوانوردی در مازندران وجود دارد.
سعد الله وطن خواه افزود : امیدواریم بتوانیم در این زمینه از تمامی ظرفیت‌های موجود در راستای تربیت صحیح و علمی افراد در این صنعت پیشرو باشیم.
مدت زمان این تفاهم ۵ سال بوده و در صورت رضایت طرفین قابل تمدید است.
اخبار مرتبط

تنبیه بدنی یک دانش‌آموز از سوی معلم در مرزن‌آباد