پرداخت بیش از ۵۱ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان مازندرانی

۵۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان مازندرانی پرداخت شد.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران گفت: ۵۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه امداد ولایت به هفت هزار و ۱۳۳ مددجو و نیازمند، از ابتدای امسال تاکنون در استان پرداخت شد.

ناصر اسکندری افزود: پرداخت این تسهیلات در بخش‌های اشتغال، ودیعه مسکن، وام ساخت و خرید مسکن، کارگشایی و وام دانشجویی بوده است.

او با بیان اینکه تا پرداخت تسهیلات پنج میلیون تومانی برای نیازمندان، هیچ کارمزدی دریافت نمی‌شود، تصریح کرد: با پرداخت تسهیلات بیش از پنج میلیون تومان برای یک مرحله سه درصد کارمزد دریافت می‌شود و این صندوق دارای دو نوع حساب قرض الحسنه، حساب قرض الحسنه عادی و حساب وجوه اداره شده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران گفت: در حساب وجوه اداره شده، با سپرده گذاری خیران در این حساب می‌توان از محل همین اعتبارات به نیازمندان وام پرداخت کرد و تاکنون خیران بیش از یک میلیارد تومان در این حساب، سرمایه گذاری کردند و از همین محل به نیازمندان وام پرداخت شد و همچنان نیز در حال پرداخت است.

اسکندری با تقدیر از همراهی خیران و مردم نوعدوست استان گفت: مردم خیّر و نیکوکار استان می‌توانند با سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، برای پاسخگویی به متقاضیان و مددجویان مازندرانی در نوبت دریافت وام قرض الحسنه، زمینه خدمت‌رسانی بهتر به آنان را فراهم کنند.

اخبار مرتبط