جانبازان نماد ایستادگی و مقاومت هستند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از دیدار با سه خانواده ایثارگر ساری گفت: جانبازان نماد ایستادگی و مقاومت هستند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تکریم و تجلیل از ایثارگران استان، به اتفاق رئیس بنیاد ساری با دو جانباز سرافراز و یک خانواده شهید خدمت دیدار و ضمن ادای احترام، ازصبر و بردباری این عزیزان دلجویی و قدردانی به عمل آورد.        
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در دیدار با جانباز عزیز جمع ا ... طور سوادکوهی و آزاده جانباز سید عبد المجید حجه فروش طی گفتگویی به سایت ایثار اظهار داشت: با بیان اینکه جانبازان نماد ایستادگی و مقاومت هستند گفت: جانبازان سرافراز به نظام، انقلاب و جامعه عزت و آبرو بخشیدند و این اسوه های بی بدیل تاریخ، با تقدیم جسم پاک خود از سرزمین خود جوانمردانه و جانانه دفاع کردند.      
مظلومی افزود: خاطرات شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز بهترین سند و گنجینه های ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد و نسل های آینده را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.          
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران تصریح کرد: دیدار و تکریم با ایثارگران، شنیدن صحبت ها و خاطرات دلنشین این عزیزان برای هر فردی روحیه بخش است.    
مظلومی در دیدار با خانواده شهید خدمت دکتر عابدیان گفت: شهدای خدمت نه تنها در عرصه سلامت، فداکاری و ایثارگری کردند بلکه ایثار اجتماعی را در دوران سخت کرونایی به نمایش گذاشتند و در انجام رسالت خود مسئولیت پذیر بودند و ارزش های معنوی را بر همه چیز ترجیح دادند و با اعتقاد قلبی و دینی با عمل به وظیفه ذاتی خویش تا آخرین لحظه ایستادگی کرده و به شهادت رسیدند.      
وی افزود: نام شهدای خدمت برای همیشه در جای جای این سرزمین پهناور می درخشد و تلاش های بی وقفه این عزیزان در خدمت به خلق در اذهان ملت ما ماندگار خواهد ماند چرا که اینان برای سلامت جامعه خدمات ارزشمندی انجام دادند.    

 

اخبار مرتبط