برگزاری نخستین رویداد شتاب استارت‌آپی مجازی در بابل

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران از برگزاری نخستین رویداد شتاب (استارت‌آپ) مجازی ۱۵ دی‌ماه سال جاری در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل، خبر داد.

محمدرضا شافعیان اظهار کرد: نخستین رویداد شتاب مجازی توسط دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل با معرفی ایده‌ها، تبدیل ایده به محصول و استقرار تیم‌ها در مراکز نوآوری  فردا ۱۵ دی‌ماه برگزار می‌شود.
وی افزود: این رویداد در محورهای امنیت سایبری در حمل و نقل شهری هوشمند، حمل و نقل روان و ایمن شهری، پاسخ کارآمد به سوانح اورژانسی، کنترل ترافیک هوشمند در تقاطع‌ها، کاربرد اینترنت اشیا در حمل و نقل هوشمند و کاربرد بلاک چین در حمل و نقل هوشمند برگزار می‌شود.

شافعیان اظهار کرد: معرفی ایده‌ها به مراکز رشد و شتاب دهنده‌ها، پشتیبانی برای تبدیل ایده به محصول، استقرار تیم‌ها در مراکز نوآوری از جمله فرصت‌های ارزشمند در این رویداد است.

وی با بیان اینکه لینک برگزاری رویداد vc۱.uast.ac.ir/ma است که با نرم افزار ادوبی کانکت انجام می شود، افزود: زمان برگزاری این رویداد ساعت ۱۰صبح روز  ۱۵ دی ماه ۹۹ است که طی آن صاحبان طرح‌ها و ایده‌های برتر مطالب خود را ارائه می‌دهند.
شافعیان تصریح کرد: در این رویداد علاقه‌مندان، ایده‌های خود را در سایت مرکز نوآوری دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی بابل به آدرس jdmaz.ac.ir/its  در محورهای بیان شده ویا به صورت ابداعی ثبت کردند و با داوری بر روی  ایده‌ها و طرح‌ها برترین‌های این دوره از رویداد شتاب معرفی می‌شوند.

رئیس رویداد شتاب مجازی جهاد دانشگاهی ادامه داد: این رویداد با همکاری انتشارات علوم رایانه شورای شهر اسلامی بابل، شهرداری بابل، شاناکو، خانه هوشمند کاسپین و شرکت دانش‌بنیان چاربیدار برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

وزیر علوم درگذشت نخبه‌ علمی کشور را تسلیت گفت

۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می‌کنند

بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی