رکاب‌زنی دوچرخه‌سواران بسیجی به یاد سردار دل‌ها

دوچرخه‌سواران هیأت دوچرخه‌سواری ورزش بسیج سپاه کربلا به یاد سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مازندران را به مقصد کرمان ترک کردند.

امروز رکاب‌زنان بسیجی با حضور در گلزار شهید گمنام در سپاه کربلا و بدرقه مسؤولان تور دوچرخه‌سواری رهروان علمدار را از مازندران دیار علوی آغاز کردند.

ابوالفضل قلی‌پور رئیس سازمان تربیت بدنی و ورزش بسیج مستضعفین کشور در این مراسم ضمن آرزوی سلامتی برای گروه اعزامی گفت: در طی این مسیر دوچرخه‌سواران استان‌های دیگر نیز به این گروه اضافه خواهند شد و در پایان مراسم در شهر کرمان مراسم یاد بودی بر سر مزار سردار شهید سلیمانی برگزار خواهد شد.

 محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا نیز در این مراسم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا را یکی از وظایف مهم دانست افزود: ما با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در واقع انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را از هر نوع تهدید خارجی بیمه می‌کنیم و این سلاحی است که باعث عجز و ناتوانی دشمنان اسلام است.

کاظم غفارپور مسؤول تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا گفت: دوچرخه‌سواران طی هشت روز رکابزنی به شهر کرمان خواهند رسید و در آنجا بر سر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی میثاق‌نامه ورزشکاران استان مازندران را قرائت خواهند کرد.

وی در ادامه بیان کرد: این یکی از برنامه‌های محوری کمیته ورزش و جوانان پیش کنگره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور است و از روز ۲۷ آذر تا ۱۳ دی با هماهنگی این کمیته برنامه‌های دیگری نیز اجرا خواهد شد که اخبار آن طی روزهای آینده به ملت شریف مازندران خواهد رسید.

اخبار مرتبط